تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1395 - 11:01
کد خبر : 12255

نگاهی به ابعاد خواستگاری دختران از پسران

نگاهی به ابعاد خواستگاری دختران از پسران

جارستان- «می‌دونم که رسم نیست دختر از پسر خواستگاری کنه اما من می ‌خوام پسرتون رو برای دخترم خواستگاری کنم! دخترم پسرتون رو دوست داره و می‌ دونم که با هم خوشبخت می شن. دخترم رعنا ۲۵ سالشه و پرستاری می خونه. می‌دونم پسرتون رو خیلی دوست دارید؛ من هم چون دخترم رو خیلی دوست

جارستان- «می‌دونم که رسم نیست دختر از پسر خواستگاری کنه اما من می ‌خوام پسرتون رو برای دخترم خواستگاری کنم! دخترم پسرتون رو دوست داره و می‌ دونم که با هم خوشبخت می شن.

دخترم رعنا ۲۵ سالشه و پرستاری می خونه. می‌دونم پسرتون رو خیلی دوست دارید؛ من هم چون دخترم رو خیلی دوست دارم، نمی‌خوام هر کسی دامادم بشه. لازم نیست الان جواب بدید. با پسرتون صحبت کنید. ممکنه اون هم به رعنا علاقمند باشه!» شاید با خواندن این جملات، شگفت زده شوید؛ چون احتمالا همه این نکته را شنیده اید که «زن مظهر ناز است و مرد اهل نیاز»، «زن مظهر حیا و پذیرای عشق است و مرد، جلوه تمنا و طلب و اعلام عشق». منتها علیرغم همه این ها، گاهی می بینیم و می شنویم که یک خانم با ترفندهای مختلفی از مرد موردعلاقه اش خواستگاری کرده و همین بهانه ای می شود برای بلند شدن زمزمه مخالفان و موافقان خواستگاری دختران از پسران، نمونه معروفش هم همان ماجرای خواستگاری یک دختر خانم از محمدرضا گلزار.

نظر شما چیست؟ شما فکر می کنید خواستگاری یک دختر از یک پسر، کار معقول و درستی است؟ در پرونده امروز «زندگی‌سلام» به دنبال پاسخ این سوال هستیم. با ما همراه باشید.

خراسان/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.