تاریخ انتشار : سه شنبه 9 خرداد 1402 - 15:40
کد خبر : 118812

♦تصادف مرگبار دوچرخه سوار با پراید در آستارا

♦تصادف مرگبار دوچرخه سوار با پراید در آستارا

سرهنگ”امیر طالبی” با اعلام این خبر گفت: در صبح امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف شدید منجر به فوت در شهرستان آستارا شد. ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی بلافاصله برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. وی با بیان اینکه با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی

سرهنگ”امیر طالبی” با اعلام این خبر گفت: در صبح امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف شدید منجر به فوت در شهرستان آستارا شد. ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی بلافاصله برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد که دوچرخه به علت بی احتیاطی با سواری پراید تصادف کرده است. گفت: در این حادثه شدید متاسفانه دوچرخه سوار که مردی حدودا ۶۵ ساله بود پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جانباخت.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان اظهار داشت: کارشناسان پلیس بی احتیاطی از جانب راکب دوچرخه به علت گردش به طرز غلط (نقض بند ب ماده ۱۵۲ آیین نامه راهنمایی و رانندگی) تشخیص دادند.

 

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه رانندگان دوچرخه که راهنما ندارند، برای گردش باید از علامت با دست گردش داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.