تاریخ انتشار : دوشنبه 8 خرداد 1402 - 22:06
کد خبر : 118801

🗣 سعیدی نماینده مجلس: بعضی شهرهای کشور حتی یک تخت بیمارستانی هم ندارند، آن وقت رئیسی در اندونزی قول ساخت ۱۲ بیمارستان را می‌دهد!

🗣 سعیدی نماینده مجلس: بعضی شهرهای کشور حتی یک تخت بیمارستانی هم ندارند، آن وقت رئیسی در اندونزی قول ساخت ۱۲ بیمارستان را می‌دهد!

نماینده مردم چابهار در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: گردش مالی ۵۰ هزار میلیاردی فیلترشکن‌ها یک فاجعه و دهن کجی به مردم است، نمی‌شود شما به عنوان رئیس جمهور و من به عنوان نماینده به دنبال تیک آبی اینستاگرام باشیم و ملت را از کسب و کار مجازی خود محروم کنیم.   به گزارش

نماینده مردم چابهار در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: گردش مالی ۵۰ هزار میلیاردی فیلترشکن‌ها یک فاجعه و دهن کجی به مردم است، نمی‌شود شما به عنوان رئیس جمهور و من به عنوان نماینده به دنبال تیک آبی اینستاگرام باشیم و ملت را از کسب و کار مجازی خود محروم کنیم.

 

به گزارش خانه ملت؛ معین الدین سعیدی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۷ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: در شرایطی که ۴ شهرستان قصرقند، کنارک، دشتیاری و زرآباد فاقد حتی یک تخت بیمارستانی هستند، رئیس جمهور در اندونزی قول ساخت ۱۲ بیمارستان را می‌دهد! بنابراین باید گفت که آقای رئیسی، به کجا چنین شتابان؟ اول درد‌های بی پایان مردم سیستان و بلوچستان را ببینید و بعد به فکر مردم اندونزی باشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.