تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 - 16:07
کد خبر : 118636

♦سورپرایز قلعه‌نویی، حمید مطهری مربی تیم ملی شد

♦سورپرایز قلعه‌نویی، حمید مطهری مربی تیم ملی شد

آنطور که سایت فدراسیون فوتبال دقایقی پیش خبر داد، با انتخاب امیر قلعه‌نویی، حمید مطهری به عنوان مربی در کادر فنی تیم ملی مشغول به کار شد.   حمید مطهری که سابقه فعالیت به عنوان دستیار در تیم‌هایی مثل نساجی، راه‌آهن، صبا و پرسپولیس را دارد بیشترین شهرت خود را از کادر در جمع سرخپوشان

آنطور که سایت فدراسیون فوتبال دقایقی پیش خبر داد، با انتخاب امیر قلعه‌نویی، حمید مطهری به عنوان مربی در کادر فنی تیم ملی مشغول به کار شد.

 

حمید مطهری که سابقه فعالیت به عنوان دستیار در تیم‌هایی مثل نساجی، راه‌آهن، صبا و پرسپولیس را دارد بیشترین شهرت خود را از کادر در جمع سرخپوشان تهرانی و کنار یحیی گل‌محمدی به دست آورد. دورانی که در نهایت باعث قهرمانی در لیگ برتر و هم‌چنین صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

 

مطهری در نهایت به واسطه چنین کارنامه‌ای، برای اولین مرتبه در قامت سرمربی ظاهر شد و هدایت نساجی را بر عهده گرفت. او که در نیم فصل اول لیگ جاری، نتایج خوبی به دست آورده بود، در نهایت روی ریل بدشانسی قرار گرفت و حدود ۲ هفته پیش جای خود را به سرمربی اسپانیایی داد.

مدت دوری مطهری از فوتبال حتی به یک ماه هم نکشید و حالا با انتخاب امیر قلعه‌نویی او یکی از مربیان تیم ملی در کنار سعید الهویی و آندرانیک تیموریان است. سرمربی ایران هفته گذشته در حاشیه‌ دیداری دوستانه از انتخاب ۲ دستیار ایرانی دیگر برای تیم ملی خبر داده بود.

 

حالا تنها معرفی دستیاران خارجی قلعه‌نویی در تیم ملی باقی مانده است. موردی که روزهای پایانی خود را پشت سر می‌گذارد و فدراسیون فوتبال مذاکرات نهایی را با مربیان مدنظر انجام می‌دهد.

 

نکته جالب توجه این است که بعد از سعید الهویی که به عنوان سرمربی گل‌گهر سیرجان فعالیت می‌کند، حمید مطهری دومین سرمربی لیگ برتری است که به عنوان مربی در کادر فنی تیم ملی مشغول به کار شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.