تاریخ انتشار : دوشنبه 21 فروردین 1402 - 17:54
کد خبر : 118312

✅برای سن شما خوب نیست که بیسواد خطابت کنند /نامه محمد مهاجری به میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه

✅برای سن شما خوب نیست که بیسواد خطابت کنند  /نامه محمد مهاجری به میرکاظمی رئیس  سازمان برنامه و بودجه

با سلام.گفته اید دولت سیزدهم خزانه منفی از دولت قبل تحویل گرفته است. همین الان موبایلتان را بردارید و شماره چند کارشناس متبحر مالی شاغل در خزانه داری کل کشور را بگیرید و از انها بپرسید آیا اساسا چیزی به نام خزانه خالی یا خزانه منفی به لحاظ علمی معنی دارد یا نه؟ هزینه تلفن‌تان

با سلام.گفته اید دولت سیزدهم خزانه منفی از دولت قبل تحویل گرفته است.

همین الان موبایلتان را بردارید و شماره چند کارشناس متبحر مالی شاغل در خزانه داری کل کشور را بگیرید و از انها بپرسید آیا اساسا چیزی به نام خزانه خالی یا خزانه منفی به لحاظ علمی معنی دارد یا نه؟ هزینه تلفن‌تان را هم من می‌دهم. اگر قبل از شما هم کسی از این تعبیر استفاده کرده باشد ، بی‌ربط گفته است.

 

🔸برای خودتان خوب نیست که کمافی السابق حرفهای بی منطق و غیرعلمی بزنید. برای سن من و شما هم خوب نیست چیزی بگوییم که دیگران “بیسواد” خطاب‌مان کنند.

 

🔸 الان که جناب آقای #رئیسی در اقدامی شایسته بنا به دلایلی که کمترینش ناکارآمدی است، قصد عزل شما را کرده. چرا غیظ‌تان را سر دولتهای قبل خالی می کنید؟ اگر سپر آهنین پایداریچی ها به دادتان نرسیده، تقصیر دیگران چیست؟

 

🔸عملکردتان در این دولت که درخشان است . اگر فرصت کردید در باره مدیریت مشعشع خود در وزارتخانه های بازرگانی و نفت دولت احمدی‌نژاد هم توضیح بدهید. برای ثبت در تاریخ خوب است!

ایام عزل‌تان مستدام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.