تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1402 - 22:05
کد خبر : 118260

🔻روزنامه ابتکار: دولت برآمده از انتخابات حداقلی اعتماد به نفس حل بحران‌های بزرگ را ندارد

🔻روزنامه ابتکار: دولت برآمده از انتخابات حداقلی اعتماد به نفس حل بحران‌های بزرگ را ندارد

روزنامه ابتکار: دولت برآمده از انتخابات حداقلی اعتماد به نفس حل بحران‌های بزرگ را ندارد روزنامه ابتکار نوشت: دولت برآمده از انتخابات حداقلی اساساً اعتماد بنفس حل بحران‌های بزرگ را ندارد. به هر روی تجربه انتخابات حداقلی هیچ گاه به کارآمدی کمک نکرده است.   دولت برآمده از انتخابات حداقلی اعتماد به نفس حل بحران‌های

روزنامه ابتکار:

دولت برآمده از انتخابات حداقلی اعتماد به نفس حل بحران‌های بزرگ را ندارد

روزنامه ابتکار نوشت: دولت برآمده از انتخابات حداقلی اساساً اعتماد بنفس حل بحران‌های بزرگ را ندارد. به هر روی تجربه انتخابات حداقلی هیچ گاه به کارآمدی کمک نکرده است.

 

دولت برآمده از انتخابات حداقلی اعتماد به نفس حل بحران‌های بزرگ را ندارد

 

روزنامه ابتکار بر فراهم شدن زمینه برگزاری انتخابات رقابتی تاکید کرده و نوشته: دولت برآمده از انتخابات حداقلی اعتماد به نفس حل بحران‌های بزرگ را ندارد.

 

دولت برآمده از انتخابات حداقلی اساساً اعتماد بنفس حل بحران‌های بزرگ را ندارد. به هر روی تجربه انتخابات حداقلی هیچ گاه به کارآمدی کمک نکرده. مردم همیشه از مشارکت بالا خاطره خوبی داشتند. به گمانم جمهوری ستیزان به همین علت سعی کردند ساختارها را طوری به‌هم بریزند و کشور را به جایی بکشانند که این انگاره درهم بشکند. یعنی مردم را از صندوق رای ناامید کنند.

 

در ادامه سرمقاله روزنامه ابتکار تاکید شده است: اکنون این سخن رهبری این امید را می دهد که پروژه خالص‌سازی/شخصی‌سازی می‌خواهد متوقف شود. اما این شورای نگهبان، وزارت کشور و دیگر دستگاه‌های نظارتی است که باید بجای تفسیر مقابل نص، به خود نص رجوع کنند و زمینه را برای یک انتخابات رقابتی فراهم کنند. البته این زمینه تنها با فراخ کردن دامنه تایید صلاحیت‌ها فراهم نمی‌شود بلکه باید اقتدار به نهادهای انتخابی و نمایندگان ملت برگردد تا افق تغییر از صندوق رای دوباره متولد شود.مجلس کنونی باشأن تنزل یافته‌اش و تیغ کند شده‌اش هیچ جذابیتی برای حضورنخبگان و چهره‌های تاثیرگذار و ملی را ندارد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.