تاریخ انتشار : سه شنبه 15 فروردین 1402 - 21:43
کد خبر : 118115

واعظ آشتیانی: حاصل مدیریت افراد پرمدعا در استقلال مشخص شد/ فتح‌الله‌زاده ۳ جزء یک صورت مالی را نمی‌داند

واعظ آشتیانی: حاصل مدیریت افراد پرمدعا در استقلال مشخص شد/ فتح‌الله‌زاده ۳ جزء یک صورت مالی را نمی‌داند

🔹مدیرعامل سابق استقلال: مدیرعامل استقلال سه جزء صورت مالی را نمی‌داند و رئیس سازمان خصوصی‌سازی درست گفت مقصر کسی است که شما را مدیرعامل استقلال کرده است. 🔹فتح‌الله‌زاده می‌گفت کارم مدیریت کردن است. یکی از شاخص‌های مدیریت اطلاع از مسائل مالی است که مدیرعامل استقلال نمی‌دانست. 🔹سهام فروشی بزرگ‌ترین ضربه‌ای بود که به استقلال و

🔹مدیرعامل سابق استقلال: مدیرعامل استقلال سه جزء صورت مالی را نمی‌داند و رئیس سازمان خصوصی‌سازی درست گفت مقصر کسی است که شما را مدیرعامل استقلال کرده است.

🔹فتح‌الله‌زاده می‌گفت کارم مدیریت کردن است. یکی از شاخص‌های مدیریت اطلاع از مسائل مالی است که مدیرعامل استقلال نمی‌دانست.

🔹سهام فروشی بزرگ‌ترین ضربه‌ای بود که به استقلال و پرسپولیس زده شد. دیدم که در استقلال چگونه پول‌هایی که از مردم گرفتند، دود شد و به آسمان رفت.

🔹اعضای هیات مدیره استقلال بر چه اساس و بر مبنای چه شاخصه‌ای حکم می‌گیرند. مظلومی می‌گوید من نمی‌دانستم. آدم بی‌اطلاع را برای چه عضو هیات مدیره استقلال می‌کنند؟

🔹از مدیرعامل استقلال پرسیده می‌شود به چه دلیل برای معاون خود معاون تعیین کرده‌اید و در جواب گفته می‌شود ما پول در می‌آوردیم و خرج می‌کردیم. چه پولی در می‌آوردید؟ افتخار می‌کنید پول می‌آوردید و خرج می‌کردید؟
مدیرعامل استقلال سه جزء صورت مالی را نمی‌داند و رئیس سازمان خصوصی‌سازی درست گفت مقصر کسی است که شما را مدیرعامل استقلال کرده است.

فتح‌الله‌زاده می‌گفت کارم مدیریت کردن است. یکی از شاخص‌های مدیریت اطلاع از مسائل مالی است که مدیرعامل استقلال نمی‌دانست.

اعضای هیات مدیره استقلال بر چه اساس و بر مبنای چه شاخصه‌ای حکم می‌گیرند. مظلومی می‌گوید من نمی‌دانستم. آدم بی‌اطلاع را برای چه عضو هیات مدیره استقلال می‌کنند؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.