تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 فروردین 1402 - 1:06
کد خبر : 117924

♦داماش گیلان ۲-۰ شهرداری بم/ عیدی داماش به هواداران در نخستین حضور فرشاد پیوس

♦داماش گیلان ۲-۰ شهرداری بم/ عیدی داماش به هواداران در نخستین حضور فرشاد پیوس

جارستان/داماش گیلان نخستین بازی خود در سال ۱۴۰۲ را با پیروزی پشت سر گذاشت. به گزارش وارش اسپرت رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته بیست و یکم از رقابت‌های لیگ دو فوتبال باشگاه‌های کشور و در گروه ب این مسابقات، از ساعت ۱۹: ۱۵ چهارشنبه تیم داماش گیلان در استادیوم سردار جنگل رشت و

جارستان/داماش گیلان نخستین بازی خود در سال ۱۴۰۲ را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش وارش اسپرت رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته بیست و یکم از رقابت‌های لیگ دو فوتبال باشگاه‌های کشور و در گروه ب این مسابقات، از ساعت ۱۹: ۱۵ چهارشنبه تیم داماش گیلان در استادیوم سردار جنگل رشت و حضور ۳ هزار هوادارش پذیرای شهرداری بم بود که در نهایت توانست این تیم را با دو گل شکست دهد.

گل‌های این بازی را میعاد یزدانی در دقیقه ۱ و الیاس صالحی در دقیقه ۸۸ برای داماش گیلان به ثمر رساندند.

 

داماشی‌ها با کسب این پیروزی ۳۸ امتیازی شدند و در فاصله ۵ هفته به پایان رقابت‌های لیگ دو، در جایگاه دوم جدول مسابقات باقی ماند. داماش گیلان دیدار بعدی خود را از ساعت ‍‍۱۹: ۳۰ روز جمعه ۱۸ فروردین در استادیوم غدیر تهران برابر نیروی زمینی تهران برگزار خواهد کرد.

 

ترکیب داماش گیلان: میلاد پورقلی، پویا عزیزپور، علیرضا امیرخانی، پژمان نجات، سیامک علیزاده، محمد رستمی، سعید طالبی (رضا زاهدتبار از ۸۰)، احسان محروقی (الیاس صالحی از ۷۰)، سید علی یحیی زاده، علی مصطفایی (میلاد صفایی از ۷۰)، میعاد یزدانی.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.