تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1401 - 17:56
کد خبر : 117378

🔵مسعود عباس نژاد در جمع خبرنگاران؛هر شهرداری اگر نتواند کار انجام دهد با آن تعارف نداریم

🔵مسعود عباس نژاد در جمع خبرنگاران؛هر شهرداری اگر نتواند کار انجام دهد با آن تعارف نداریم

مسعود عباس نژاد در جمع خبرنگاران به عملکرد کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا اشاره کرد و گفت: در آغاز شورای ششم تعداد ۲۵ دستگاه اتوبوس فعال داشتیم که در راستای توسعه حمل و نقل عمومی مبلغ خرید ۴۰ دستگاه پرداخت شده است و از این تعداد ۹ دستگاه اتوبوس دریافت شد.   رئیس

مسعود عباس نژاد در جمع خبرنگاران به عملکرد کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا اشاره کرد و گفت: در آغاز شورای ششم تعداد ۲۵ دستگاه اتوبوس فعال داشتیم که در راستای توسعه حمل و نقل عمومی مبلغ خرید ۴۰ دستگاه پرداخت شده است و از این تعداد ۹ دستگاه اتوبوس دریافت شد.

 

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت از افزوده شدن اتوبوسهای باقیمانده به ناوگان شهری در سه ماهه سال جدید خبر داد و گفت: بعد از ۵ سال اتوبوس‌های رشت که در پارکینگ قزوین بودند، تعیین و تکلیف شده و مزایده آن صورت گرفته است.

وی در مورد پایانه مسافربری رشت گفت: پایانه مسافربری شهر رشت بسیار بهم ریخته بود که الان از نظم و انضباط خوبی برخوردار است و با تلاش و همکاری شورا و شهرداری توانستیم آن را به وضعیت مطلوبی برسانیم.

 

عباس نژاد با اشاره به بازگشایی معابر اظهار کرد: شورای ششم توانست بعد از ۸ سال خیابان سرچشمه و خیابان اقتصاد را بازگشایی کند.

 

وی در مورد نظارت و پاسخگو بودن شورا به مردم نیز گفت: هر شهرداری اگر نتواند کار انجام دهد با آن تعارف نداریم، امروز شورا برای هر چیز کوچکی وقت میگذارد.

 

این عضو شورا با اشاره به افزایش رقم بودجه شهر رشت گفت: هیچ شورایی جرات افزایش ۸۰ درصدی بودجه را نداشت اما شورای ششم توانست با شناخت راه‌های افزایش درآمدی مدیریت شهری توانست بودجه را به دو هزار میلیارد تومان برساند.

 

عباس نژاد با اشاره به اینکه در هیچ کجای دنیا با ساخت خیابان مشکل ترافیک را حل نمی‌کنند، یادآور شد: ساختمان‌هایی که در حال حاضر به عنوان مطب و ساختمان پزشکان فعالیت می‌کنند پروانه انها مسکونی است و این بعلت نقصی است که در قانون وجود دارد و بعد از گذشت بیش از یکصد سال توسط مجلس تغییر نیافته است.

 

وی ادامه داد: خیابانی که در میدان شهید قلی‌پور به پل بوسار قرار دارد به علت ساختمان اطبا تا شش ماهه دیگر با وجود ترافیک و پارک خودرو‌ها ازبین می‌رود.

 

عباس نژاد افزود: پروانه آزمایشگاه آشتیانی و ساختمان پزشکان مسکونی بود. غول‌هایی به عنوان نواب، دانا و آتیه شهر ما را خورده اند.

عضو شورای شهر رشت در مورد یک طرفه کردن خیابان‌ها نیز اظهار کرد: این مساله به راحتی انجام نمی‌شود و یکی از اعضای شورا که در جریان کارهای کمیسیون ترافیک نبوده مصاحبه ای انجام داده و بنده خودم هم تعجب کردم که چنین ادعایی صورت گرفته در حالی که یکطرفه کردن خیابانها نیاز به مشاوره‌های زیادی دارد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.