تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آذر 1395 - 11:50
کد خبر : 11653

حراج پیراهن‌های استقلال و پرسپولیس در بازارچه خیریه

حراج پیراهن‌های استقلال و پرسپولیس در بازارچه خیریه

جارستان- پیراهن سرخابی های تهران به نفع خیریه رعد به حراج گذاشته شد. جمعه شب گذشته در روز آخر سی و دومین بازارچه خیریه رعد پیراهن آقای گلی آسیای آرش برهانی با شماره ۹ مربوط به دو فصل گذشته با امضای آرش برهانی، امیر قلعه نویی، میرشاد ماجدی، هاشم بیک زاده، سید مهدی رحمتی، خسرو

جارستان- پیراهن سرخابی های تهران به نفع خیریه رعد به حراج گذاشته شد.
جمعه شب گذشته در روز آخر سی و دومین بازارچه خیریه رعد پیراهن آقای گلی آسیای آرش برهانی با شماره ۹ مربوط به دو فصل گذشته با امضای آرش برهانی، امیر قلعه نویی، میرشاد ماجدی، هاشم بیک زاده، سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، امید ابراهیمی و دیگر بازیکنان، اهدایی از طرف باشگاه در بیست و نهمین بازارچه رعد توسط آقای میرشاد ماجدی و پیراهن پرسپولیس با شماره ۶ مربوط به فصل حاضر با امضای سید جلال حسینی و کریم باقری و دیگر بازیکنان به نفع این خیریه به حراج گذاشته شد.
این مجموعه از سال ۱۳۶۳ برای خدمات رسانی، درمان و آموزش به صورت کاملا رایگان به معلولین جسمی حرکتی تاسیس شده و تماما با کمک های مردمی اداره می شود. درآمد حاصل از حراج این پیراهن توانست هزینه رفت و آمد ۱۰ نفر توانیاب این مجموعه از ۳۰۰ توانیاب حال حاضر را تامین کند تا این عزیزان با کمک این دو باشگاه پرطرفدار و مردم خیر بتوانند به درمان و آموزش خود ادامه دهند.

کاپ/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.