تاریخ انتشار : سه شنبه 22 شهریور 1401 - 16:05
کد خبر : 113406

🔺رویداد تانا (توسعه اکوسیستم نوآوری استان‌ها) به میزبانی استان گیلان برگزار می‌شود.

🔺رویداد تانا (توسعه اکوسیستم نوآوری استان‌ها) به میزبانی استان گیلان برگزار می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان گفت: رویداد تانا (توسعه اکوسیستم نوآوری استان‌ها) به میزبانی استان گیلان برگزار می‌شود. دکتر علی باستی، با اشاره به جزئیات برگزاری رویداد تانا، بیان کرد: تانا یا رویداد توسعه اکوسیستم نوآوری استان‌ها بستری مناسب برای توسعه زیست بوم فناروی و نوآوری هر استان به سوی توسعه خلاق و ارزش


رئیس پارک علم و فناوری گیلان گفت: رویداد تانا (توسعه اکوسیستم
نوآوری استان‌ها) به میزبانی استان گیلان برگزار می‌شود.

دکتر علی باستی، با اشاره به جزئیات برگزاری رویداد تانا، بیان کرد: تانا یا رویداد توسعه اکوسیستم نوآوری استان‌ها بستری مناسب برای توسعه زیست بوم فناروی و نوآوری هر استان به سوی توسعه خلاق و ارزش آفرینی است که در سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» با ابتکار وزارت علوم و همت پارک های علم و فناوری کشور و با حمایت و هم افزایی شرکت‌های پیشرو، مسیر توسعه فناوری و نوآوری کشور را هموار می‌سازد.

وی افزود: این رویداد مشکلات و نیازهای چهار حوزه اقتصادی از جمله کشاورزی ، محیط زیست، صنایع خلاق و صنعت را جمع‌آوری نموده و پیشنهادات و راهکارهای نوآورانه و خلاقانه را برای این موضوعات حمایت می نماید.

وی با اشاره به شرایط حضور در این رویداد، اظهار کرد: اشخاص حقیقی و حقوقی، فناوران و صاحبان ایده از جمله دانشجویان، اساتید، شرکت‌های دانش‌بنیان، صاحبان صنایع، کارگاه‌های تولیدی و سایر افراد می‌توانند در این رویداد شرکت کنند. شرکت‌کنندگان در این رویداد مشکلات و مسائل در حوزه‌های مورد اشاره را شناسایی و راه‌حل پیشنهادی خود را ارائه می‌دهند و بر اساس مفید و راهگشا بودن راه‌حل مذکور، از آن‌ها حمایت خواهد شد.

علی باستی با اشاره به حوزه های این طرح، تصریح کرد: مشارکت کنندگان در زمینه‌های کشاورزی، محیط‌زیست، صنایع خلاق و صنعت می‌توانند نیاز و راه‌حل مورد نظر خود را ارائه دهند. البته در این رویداد پیش‌رو که در ۲۳ شهریورماه برگزار می گردد، منحصرا در حوزه کشاورزی خواهد بود که محورهای آن شیلات ، گیاهان دارویی، ابریشم و لبنیات می باشد.

ایشان افزود: گفتنی است ۲۳ شهریور ماه امسال رویداد مذکور برگزار خواهد شد و صاحبان ایده در حضور داوران و روسای دستگاه های اجرایی مرتبط و مدیران و کارشناسان در این رویداد حضور خواهند داشت تا راهکارهای خود را ارائه نمایند.

رئیس پارک علم و فناروی گیلان با اشاره به تسهیلات مالی و حمایت هایی که به صاحبان ایده‌های برگزیده ارائه خواهد شد، اظهار کرد: به برگزیدگان این رویداد تسهیلات در گردش تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان و ۷۰ میلیون تومان حمایت سازمان بسیج مهندسین استان گیلان و هولدینگ پیشگامان جهت تولید نموه اولیه، برای رشد و شکوفایی ایده‌ برگزیدگان پرداخت خواهد شد و همچنین تا سقف ۵۰ میلیون تومان نیز خدمات کارگزاری فناوری برای طرح های برگزیده از سوی کارگزار شبکه فن بازار ملی ایران در استان در نظر گرفته شده است.

ایشان با اشاره به نحوه ثبت‌نام در این رویداد، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان و صاحب‌نظران می‌توانند با مراجعه به نشانی وب به آدرس www.gstp.ir/tana برای دریافت فایل معرفی و ارائه راهکار مراجعه نمایند و در حوزه مورد نظر، مشکل و مسئله را عنوان و راه‌حل پیشنهادی خود در قالب فایل معرفی، به نشانی ایمیل tana@gstp.ir ارسال نمایند. همچنین برای اطلاع بیشتر می‌توانند با شماره (۰۱۳۳۳۴۶۱۸۱۲) تماس حاصل کنند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.