تاریخ انتشار : یکشنبه 20 شهریور 1401 - 8:38
کد خبر : 113231

🔺لاهیجان میزبان اولین سمینار کشوری تلفیق مدیریت در روانشناسی ورزشی

🔺لاهیجان میزبان اولین سمینار کشوری تلفیق مدیریت در روانشناسی ورزشی

این سمینار که روز پنجشنبه ۱۷ شهریور ماه در سالن حزین لاهیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار شد با استقبال کم نظیر ورزشکاران کمیته دفاع شخصی و قوه الرمی استان گیلان، مدیران ورزشی و علاقمندان به ورزش همراه بود. این سمینار تخصصی به همت کمیته دفاع شخصی و قوه الرمی استان گیلان به سرپرستی

این سمینار که روز پنجشنبه ۱۷ شهریور ماه در سالن حزین لاهیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار شد با استقبال کم نظیر ورزشکاران کمیته دفاع شخصی و قوه الرمی استان گیلان، مدیران ورزشی و علاقمندان به ورزش همراه بود.

این سمینار تخصصی به همت کمیته دفاع شخصی و قوه الرمی استان گیلان به سرپرستی “سمیه حجتی”، کانون سلامت دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، هیات کاراته و انجمن مدیریت ورزشی استان گیلان تشکیل گردید.

مدرس این دوره دکتر سیاوش خداپرست از نخبگان ورزشی و علمی بود که عضویت هیات مدیره انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران، هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، ریاست انجمن مدیریت ورزشی استان گیلان، ریاست تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و ریاست هیات کاراته شهرستان لاهیجان در کارنامه فعالیتی ایشان می درخشد.

این دوره یکی از دوره های آموزشی مفید در خصوص مدیریت ورزشی و تلفیق آن با روانشناسی در ایجاد انگیزه بیشتر و بهبود سطوح فنی و کیفی ورزشکاران بود.

گفتنی است، در پایان این سمینار بزرگ تخصصی، کمیته دفاع شخصی و قوه الرمی استان گیلان به سرپرستی “سمیه حجتی” از مدرس این دوره دکتر “سیاوش خداپرست” تقدیر بعمل آورد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.