تاریخ انتشار : جمعه 7 مرداد 1401 - 0:50
کد خبر : 111274

سفر یک روزه معاون قوه قضاییه به گیلان

سفر یک روزه معاون قوه قضاییه به گیلان

دکتر حسن بابایی معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد. رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور در اداره کل ثبت اسناد و املاک گیلان برخی از پرونده های موجود را به صورت تصادفی بررسی و دستورات

دکتر حسن بابایی معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور در اداره کل ثبت اسناد و املاک گیلان برخی از پرونده های موجود را به صورت تصادفی بررسی و دستورات لازم را صادر کرد.

دکتر حسن بابایی همچنین با برخی از مراجعه کنندگان گفتگو و دستور پیگیری مشکلات آنها را صادر کرد.

حسن بابایی در نشست شورای قضایی گیلان با تأکید بر سنددار کردن اراضی کشاورزی استان افزود: تثبیت وضعیت موجود اراضی بهتر از بلاتکلیفی در این خصوص است.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری درخصوص مشخص شدن وضعیت تمامی اراضی کشور گفت: سنددار کردن اراضی از خورد شدن این اراضی جلوگیری کرده و در رسیدگی قضایی به پرونده های مرتبط به دستگاه قضایی کمک می کند.

رئیس کل دادگستری گیلان هم با بیان اینکه باید سیاست ها را با تمام توان اجرا کرد گفت: با مشخص کردن مبنای عقلی، قانونی، شرعی و عرفی اجرای سیاست ها در اجرای آنها دقت شود.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی با اشاره به اینکه در اجرای سیاست ها باید حقوق مردم در نظر گرفته شود افزود: اگر حقوق مردم را در اجرای سیاست ها در نظر نگیریم آنها را در مقابل حکومت قرار داده ایم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.