تاریخ انتشار : یکشنبه 26 تیر 1401 - 6:37
کد خبر : 110831

جولان پلنگ در روستای کیاآباد رودبار/ تیم‌های محیط‌زیست برای جلوگیری از خسارت پای کار هستند

جولان پلنگ در روستای کیاآباد رودبار/ تیم‌های محیط‌زیست برای جلوگیری از خسارت پای کار هستند

جولان پلنگ در روستای کیاآباد رودبار/ تیم‌های محیط‌زیست برای جلوگیری از خسارت پای کار هستند رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار با اشاره به جولان پلنگ در روستای کیاآباد شهرستان رودبار گفت: تیم‌های محیط‌زیست برای جلوگیری از خسارت پای کار هستند و جای نگرانی نیست. به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، پیرو اخبار واصله

جولان پلنگ در روستای کیاآباد رودبار/ تیم‌های محیط‌زیست برای جلوگیری از خسارت پای کار هستند
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار با اشاره به جولان پلنگ در روستای کیاآباد شهرستان رودبار گفت: تیم‌های محیط‌زیست برای جلوگیری از خسارت پای کار هستند و جای نگرانی نیست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، پیرو اخبار واصله مبنی بر مشاهده یک قلاده پلنگ در روستای کیاآباد تخت از توابع بخش رحمت‌آباد شهرستان رودبار توسط مردم محلی و حمله پلنگ به احشام موضوع را از محیط‌زیست استان پیگیری کرده و با رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار تماس گرفتیم.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با بیان اینکه مشاهده پلنگ در روستای کیاآباد تخت شهرستان رودبار مربوط به هفته گذشته است اظهار داشت: پیرو اطلاع‌ مردم مبنی بر مشاهده پلنگ در روستا و حمله به گوسفندان همکاران در منطقه حضور یافتند و چند لاشه گوسفند در منطقه مذکور مشاهده شد.

علی فرهی با بیان اینکه البته لاشه‌ها از بین رفته بود و آثار زیادی از آن باقی نمانده بود خاطرنشان کرد: تا امروز هم به طور مجدد پیگیری‌های لازم انجام شد و در منطقه‌ای که پلنگ توسط مردم محلی دیده شده بود دوربین تعبیه کردیم اما تاکنون پلنگ در منطقه مشاهده نشده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.