تاریخ انتشار : یکشنبه 19 تیر 1401 - 19:52
کد خبر : 110570

🔺نگران تکرار فاجعه متروپل هستیم / ۱۰ هزار واحد مسکونی در رشت پروانه ساخت ندارند

🔺نگران تکرار فاجعه متروپل هستیم / ۱۰ هزار واحد مسکونی در رشت پروانه ساخت ندارند

هم اکنون بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی در رشت داریم که این ساختمان ها هیچ گونه پروانه ساختمانی ندارند. ، جبار کوچکی نژاد با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی در رشت داریم که این ساختمان ها هیچ گونه پروانه ساختمانی ندارند، اظهار کرد: متاسفانه در ساخت و ساز این

هم اکنون بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی در رشت داریم که این ساختمان ها هیچ گونه پروانه ساختمانی ندارند.

، جبار کوچکی نژاد با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی در رشت داریم که این ساختمان ها هیچ گونه پروانه ساختمانی ندارند، اظهار کرد: متاسفانه در ساخت و ساز این ساختمان ها هیچ گونه اصول فنی و مهندسی رعایت نشده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین این ساختمان و ساخت و سازها همگی در ارتفاعات و در طبقات مختلف ساخته شده اند.

کوچکی نژاد با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد این زمین ها نسقی است، بیان کرد: از این رو شهرداری نمی تواند به این زمین ها نسقی پروانه ساخت دهد.

این نماینده مجلس اظهارکرد:به اعتقاد بنده دولت می تواند در این بخش لایحه ای را به مجلس ارائه دهد تا شهرداری بتواند به زمین های نسقی و قولنامه ای پروانه ساخت لازم را ارائه دهد.

وی تاکید کرد: البته پروانه ساخت نشانه مالکیت زمین نیست، اما براساس آن، اصول فنی و مهندسی در ساختمان سازی و ساخت و سازها مدنظر قرار می گیرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی در رشت در مرز خطر قرار دارند و ما نگران فجایع دیگری در کشور همچون متروپل هستیم که باید بیشتر در این زمینه دقت کرد.

منبع: خبرگزاری بازار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.