تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 خرداد 1401 - 10:16
کد خبر : 109521

مربیان و پیشکسوتان فوتبال گیلان تجلیل شدند

مربیان و پیشکسوتان فوتبال گیلان تجلیل شدند

طی مراسمی که عصر چهارشنبه از سوی کانون مربیان فوتبال گیلان برگزار شد، از پیشکسوتان و مربیان فوتبال گیلان تجلیل و تقدیر شد. در این مراسم که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، مدیرکل بهزیستی ، رییس سازمان محیط زیست گیلان و پیشکسوتان فوتبال این استان برگزار

طی مراسمی که عصر چهارشنبه از سوی کانون مربیان فوتبال گیلان برگزار شد، از پیشکسوتان و مربیان فوتبال گیلان تجلیل و تقدیر شد.

در این مراسم که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، مدیرکل بهزیستی ، رییس سازمان محیط زیست گیلان و پیشکسوتان فوتبال این استان برگزار شد ، ۴۰ مربی و پیشکسوت فوتبال گیلان تجلیل و تقدیر شدند.

از مربیان و پیشکسوتان فوتبال گیلان که در این مراسم مورد تجلیل و تقدیر گرفتند می توان به بهمن صالح نیا، غفور جهانی ، مجید جهانپور، امید هرندی، محمد مایلی کهن، احمد صومی، رسول حقدوست، علی نیاکانی و محمود پیشگاه هادیان اشاره کرد.

رییس کانون مربیان فوتبال ایران نیز در این همایش گفت: خوشبختانه گیلان در بخشهای مختلف جزو استانهای برتر در کشور محسوب می شود که در ورزش نیز یکی از قطبهای برتر کشور است.

بیژن ذوالفقارنسب افزود: در رشته فوتبال نیز گیلان از دیرباز از بازیکنان و مربیان ارزنده ای برخوردار بوده به خصوص مربیان اخلاق مدار این استان در کشور زبانزد هستند.
وی بیان کرد: از سوی دیگر طی چند دهه اخیر مربیان بزرگ فوتبال استان گیلان ، بازیکنان ارزنده ای را به فوتبال کشور معرفی کردند و هم اینک نیز شاهد حضور چند بازیکن گیلانی در ترکیب اصلی تیم ملی هستیم‌.

وی به کانون مربیان فوتبال نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این کانون در سال ۸۰ تاسیس شد و هم اینک نیز ۳۳ نمایندگی در کشور دارد و انتظار داریم که این کانون در گیلان نیز مورد حمایت بیشتر قرار گیرد.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در این همایش گفت: گیلان مهد استعدادهای درخشان در رشته های ورزشی مختلف همچون رشته های رزمی، فوتبال ، قایقرانی، بوکس ، والیبال ، بسکتبال ، کشتی و ورزش های بومی است.

جهانبخش آرمان افزود: اما فوتبال جایگاه ویژه ای در میان مردم این استان دارد و دارای مربیان اخلاق مدار ، زبده و بازیکنان ارزنده ای است که الگوهای فوتبالیستها هستند.

وی ادامه داد: همایش امروز نیز که ‌توسط کانون مربیان فوتبال گیلان برپا شده ، اسطوره های فوتبال گیلان و کشور حضور دارند که سالیان زیادی را اقتخارآفرینی کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان افزود: هر چقدر این انسجام و وحدت رویه را داشته و در کنار هم باشیم ، در همه عرصه ها می توانیم در عرصه های مختلف حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشیم و موفقیتهای بیشتری را کسب کنیم.

وی ، با تبریک کسب مقام قهرمانی ملوان در لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر خاطرنشان کرد: خوشبختانه ملوان به لیگ برتر و چوکا تالش به لیگ دسته اول صعود کردند اما ورزشگاههای ما مشکلات زیادی دارند و برای میزبانی مسابقات، نیازمند تکمیل و تجهیز بیشتری هستند که در این راستا از همه مسئولان ارشد گیلان تقاضای کمک و مساعدت داریم./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.