تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 خرداد 1401 - 18:27
کد خبر : 109120

محدودیت های ترافیکی جاده‌های مواصلاتی گیلان برای تعطیلات اعلام شد

محدودیت های ترافیکی جاده‌های مواصلاتی گیلان برای تعطیلات اعلام شد

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل و بالعکس از امروز چهارشنبه خبر داد. سرهنگ جاور صفاری عصر چهارشنبه با اشاره به تعطیلات پیش‌رو و پیش‌بینی حجم ترافیک در معابر برونشهری به ویژه مبادی ورودی و خروجی استان افزود: به منظور

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل و بالعکس از امروز چهارشنبه خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری عصر چهارشنبه با اشاره به تعطیلات پیش‌رو و پیش‌بینی حجم ترافیک در معابر برونشهری به ویژه مبادی ورودی و خروجی استان افزود: به منظور افزایش ایمنی و ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: در همین راستا، تردد تمامی تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۲۴ امشب در محورهای رشت قزوین و آستارا- اردبیل ممنوع است.

سرهنگ صفاری اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه یاد شده در محور قدیم رشت – قزوین و آستارا- اردبیل و بالعکس از ساعت هشت تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و یکشنبه( دوازدهم و پانزدهم خرداد ماه جاری) ممنوع است.

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه رانندگان در مسیرهای پر ترافیک باید صبر و حوصله داشته باشند ، توصیه کرد: رانندگان خودروها از سرعت و سبقت های غیرمجاز و حرکت نکردن بین خطوط خودداری کنند؛ چراکه ، این اقدام باعث انحراف و تصادف خودروها خواهد شد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.