تاریخ انتشار : سه شنبه 10 خرداد 1401 - 10:36
کد خبر : 108997

نمایشگاه ملزومات جهیزیه در گیلان گشایش یافت

نمایشگاه ملزومات جهیزیه در گیلان گشایش یافت

نهمین نمایشگاه تخصصی ملزومات جهیزیه در رشت با حضور ۸۰ واحد تولیدی و بازرگانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گیلان در رشت گشایش یافت. مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین‌المللی گیلان دوشنبه شب در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: ۴۵ درصد مشارکت کنندگان این نمایشگاه از استان گیلان هستند. علیرضا شاد هدف از برگزاری

نهمین نمایشگاه تخصصی ملزومات جهیزیه در رشت با حضور ۸۰ واحد تولیدی و بازرگانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گیلان در رشت گشایش یافت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین‌المللی گیلان دوشنبه شب در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: ۴۵ درصد مشارکت کنندگان این نمایشگاه از استان گیلان هستند.

علیرضا شاد هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فضای رقابتی و بالا بردن حق انتخاب مصرف کنندگان عنوان کرد.

وی افزود: بیش از ۸۰ واحد تولیدی و بازرگانی از استان های گیلان، تهران، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، خراسان رضوی و همدان در نهمین نمایشگاه تخصصی ملزومات جهیزیه حضور دارند.

شاد ادامه داد: با توجه به مشارکت استان‌ها عرضه محصولات، تنوع و کیفیت محصولات داخلی، منجر به ایجاد رقابت بین تولید کنندگان خواهد شد و نمایشگاه بهانه ای است تا تولیدکنندگان محصولات خود را در معرض دید عموم قرار دهند و مردم از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی گیلان به محصولات قابل ارائه در این نمایشگاه نیز اشاره و بیان کرد: محصولاتی نظیر مبلمان، صنایع چوبی، لوازم خانگی، فرش، لوستر، کالای خواب، تجهیزات آشپزخانه، فرش در این نمایشگاه عرضه می شود.

شاد در ارتباط با میزان مشارکت کنندگان داخلی و خارجی در این نمایشگاه یاد آور شد: تقریبا تمامی غرفه داران، محصولات تولید داخل را در معرض نمایش می گذارند.

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی گیلان اجناس عرضه شده در این نمایشگاه را با حداقل ۱۵ درصد تخفیف نسبت به بازار عرضه ذکر کرد.

نهمین نمایشگاه تخصصی ملزومات جهیزیه تا سیزدهم خرداد ماه جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان در رشت، برای بازدید عموم دایر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.