تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1400 - 12:01
کد خبر : 107544

تداوم خدمات آبرسانی با پرداخت به موقع آب بهاء

تداوم خدمات آبرسانی با پرداخت به موقع آب بهاء

جارستان:در جلسه ای با حضور مدیرعامل، قائم مقام و معاونین شرکت آب و فاضلاب گیلان مسائل مرتبط با حوزه وصول مطالبات و مدیریت منابع مالی این شرکت بررسی شد. به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت در این جلسه گفت: شرکت آب و

جارستان:در جلسه ای با حضور مدیرعامل، قائم مقام و معاونین شرکت آب و فاضلاب گیلان مسائل مرتبط با حوزه وصول مطالبات و مدیریت منابع مالی این شرکت بررسی شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت در این جلسه گفت: شرکت آب و فاضلاب استان بعنوان یک دستگاه خدمات رسان علاوه بر رعایت آداب صحیح رفتار با مردم باید اقدامات لازم برای احقاق حقوق مشترکین خوش حساب و همه مشمولان ارائه خدمت به هم استانی ها را بکار گیرد.

مازیار علیپور با تاکید بر بهره مندی از همه ظرفیت ها به منظور بهبود روند وصول مطالبات به ویژه در روزهای پایانی سال افزود: معاونین و مدیران شرکت با تمام توان در این راستا گام بردارند تا شرایط به بهترین نحو مدیریت شود.

وی تصریح کرد: با توجه به ماهیت درآمد- هزینه ای شرکت آب و فاضلاب، وصول مطالبات و دریافت آب بهاء نقش مهمی در ارائه خدمات مستمر به هم استانی ها و همچنین تامین هزینه های جاری این شرکت خواهد داشت.

علیپور از مشترکین این شرکت خواست؛ در پرداخت به موقع هزینه آب بهاء به منظور تداوم خدمات آب رسانی اهتمام لازم مبذول دارند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.