تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1400 - 16:49
کد خبر : 107534

بررسی مسائل و مشکلات حوزه قرائت کنتورهای آب و فاضلاب شهرستان تالش

بررسی مسائل و مشکلات حوزه قرائت کنتورهای آب و فاضلاب شهرستان تالش

جارستان:در جلسه معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با ماموران قرائت کنتورهای آب و فاضلاب شهرستان تالش، مسائل و مشکلات این حوزه مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ رضا سبحانی در این جلسه ضمن تشریح روند انجام فعالیت های

جارستان:در جلسه معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با ماموران قرائت کنتورهای آب و فاضلاب شهرستان تالش، مسائل و مشکلات این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ رضا سبحانی در این جلسه ضمن تشریح روند انجام فعالیت های روزانه توسط ماموران قرائت و تاکید بر افزایش دقت قرائت گفت: انجام صحیح فرآیند قرائت کنتور هم برای مردم و هم برای شرکت آب و فاضلاب بسیار مهم و ارزشمند است.

وی برخورد خوب، تکریم مردم و احساس مسئولیت قاریان کنتور در برابر شهروندان را بسیار حائز اهمیت دانست و با اشاره به برنامه های شرکت آبفای گیلان جهت بهبود روند قرائت کنتور و صدور صورتحساب مشترکین افزود: ماموران قرائت کنتور در خصوص حذف قبوض کاغذی و روش های جایگزین اطلاع رسانی مصارف و صورتحساب مشترکین نقش مهمی خواهند داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.