تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اسفند 1400 - 15:21
کد خبر : 107524

هدایت فاضلاب کوی حسن بیگدشت لاهیجان به تصفیه خانه سپهرپشت

هدایت فاضلاب کوی حسن بیگدشت لاهیجان به تصفیه خانه سپهرپشت

جارستان:مدیر امور آب و فاضلاب لاهیجان از هدایت فاضلاب شبکه سنتی “کوی حسن بیگدشت” از طریق منهول واسط به خط انتقال اصلی فاضلاب بهداشتی این شهر خبر داد. به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ کامبیز اسمعیلی امروز گفت: در گام اول این پروژه، مرئی سازی یک باب منهول

جارستان:مدیر امور آب و فاضلاب لاهیجان از هدایت فاضلاب شبکه سنتی “کوی حسن بیگدشت” از طریق منهول واسط به خط انتقال اصلی فاضلاب بهداشتی این شهر خبر داد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ کامبیز اسمعیلی امروز گفت: در گام اول این پروژه، مرئی سازی یک باب منهول خط انتقال بهداشتی واقع در کوی حسن بیگدشت که حدود ۲۲ سال قبل اجرا شده بود، در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این کار با حفاری و کاوش گسترده در مجاورت کمربندی لاهیجان محقق شد و سپس در مرحله بعد اتصال منهول واسط موجود به منهول خط انتقال اصلی انجام شد.

وی گفت: با اتصال منهول واسط کوی حسن بیگدشت به لوله اصلی ۱۰۰۰ میلی متری، امکان جذب و هدایت کل جریان فاضلاب سنتی به تصفیه خانه فاضلاب فراهم و ورودی فاضلاب به نهر زهکش نخجیرکلایه در نقطه مذکور به طور کامل قطع شد.

اسمعیلی افزود: در این اتصال جدید، حدود ۱۵ متر لوله گذاری با قطر ۴۰۰ میلی متری انجام و حدود ۱۵ لیتر بر ثانیه فاضلاب جمع آوری و به سمت تصفیه خانه سپهرپشت هدایت شد.

وی، هزینه اجرای این پروژه را بیش از ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.