تاریخ انتشار : دوشنبه 13 بهمن 1399 - 12:10
کد خبر : 107256

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان خبر داد : شهرک صنعتی سفیدرود رشت میزبان اولین واحد صنعتی قابل افتتاح در ایام الله دهه مبارک فجر با حضور استاندار گیلان

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان خبر داد :  شهرک صنعتی سفیدرود رشت میزبان اولین واحد صنعتی قابل افتتاح در ایام الله دهه مبارک فجر با حضور استاندار گیلان

جارستان:در نخستین روز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، سه طرح صنعتی و تولیدی در شهرستان رشت با حضور استاندار گیلان به بهره برداری رسید مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان خبر داد : شهرک صنعتی سفیدرود رشت میزبان اولین واحد صنعتی قابل افتتاح در ایام الله دهه مبارک فجر با حضور استاندار گیلان در

جارستان:در نخستین روز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، سه طرح صنعتی و تولیدی در شهرستان رشت با حضور استاندار گیلان به بهره برداری رسید

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان خبر داد :

شهرک صنعتی سفیدرود رشت میزبان اولین واحد صنعتی قابل افتتاح در ایام الله دهه مبارک فجر با حضور استاندار گیلان

در نخستین روز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، سه طرح صنعتی و تولیدی در شهرستان رشت با حضور استاندار گیلان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان ، دکتر ارسلان زارع در حاشیه افتتاح واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان رشت در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: به همت و تلاش دست اندرکاران خدمت رسانی به مردم در انجام پروژه های عمرانی و اقتصادی امروز شاهد بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی و تولیدی هستیم.

وی به افتتاح سه پروژه صنعتی شهرستان رشت در نخستین روز از دهه فجر اشاره کرد و گفت: از مسیر اجرای این طرح‌ها، یکصد اشتغال مستقیم برای جوانان ایجاد شده‌ است.

وی با اشاره به سهم بسزای بخش خصوصی و شرکت‌های تعاونی در اجرای واحدهای تولیدی و اقتصادی خاطرنشان کرد: بالغ بر دو هزار میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری صورت گرفته که در بخش صنعت این میزان بیش از ۸۰۰میلیارد تومان است.

فریبرز سعیدی کیا ضمن گرامی داشت دهه مبارک فجر در خصوص اهمیت صنایع کوچک و جایگاه آن گفت: صنایع کوچک به دلیل کمک به رشد کارآفرینی و توسعه کسب و کار به عنوان ستون فقرات اقتصاد کشورهای توسعه ‌یافته شناخته می شوند.

وی در ادامه با ذکر اینکه توسعه صنایع کوچک درنهایت موجب رشد مناطق مختلف می‌شود، افزود: یکی از سیاست ها این است تا با کمک بخش‌های دیگر اقتصادی، مجموعه‌ای از خدمات را به صنایع کوچک ارائه ‌دهیم تا انگیزه کارآفرینان برای سرمایه‌گذاری در این زمینه افزایش پیدا کند .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت : امروز افتخار این رو داریم تا در نخستین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با افتتاح دو واحد صنعتی قدم مهمی را در ایجاد اشتغال و کار آفرینی و رونق اقتصادی در سال جهش تولید با حمایت از صنعتگران این خادمین بی منت عرصه صنعت برداریم .

لازم به ذکر میباشد واحد صنعتی هوشمند سازه آروین آرا  و واحد صنعتی ماشین سازی اندیشه شمال دو واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی سفیدرود رشت بودند که در نخستین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار گیلان افتتاح شدند .

نخستین واحد صنعتی با سرمایه گذاری حدود ۲۵میلیارد تومان و اشتغال ۸ نفر است. این شرکت تولید کننده اسکلت فلزی سبک (LSF) قابل استفاده جهت جایگزینی اسکلت های معمولی در انواع ساختمان ها بوده و هزینه آن در مقایسه با سازه های معمولی یکسان است با این تفاوت که این سازه، مقاوم در برابر زلزله های شدید است.

و دومین واحد صنعتی شرکت دانش بنیانی تحت عنوان “اندیشه شمال” تولید کننده عایق حرارتی ژاکتی توربین حرارتی با سرمایه گذاری بیش از ۱۸میلیارد تومان و اشتغال ۱۴نفر است .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.