تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 بهمن 1400 - 20:01
کد خبر : 106674

تشکیل میز خدمت ویژه با حضور مدیران سازمان تامین اجتماعی

تشکیل میز خدمت ویژه با حضور مدیران سازمان تامین اجتماعی

همزمان با سفر هیات دولت به استان ، میز خدمت ویژه و مرکز ارتباطات مردمی در محل اداره کل تامین اجتماعی گیلان تشکیل خواهد شد. به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، با هدف تقویت بسترهای ارتباطی و فراهم نمودن تسهیلات ویژه به منظور پاسخگوئی مطلوبتر و افزایش

همزمان با سفر هیات دولت به استان ، میز خدمت ویژه و مرکز ارتباطات مردمی در محل اداره کل تامین اجتماعی گیلان تشکیل خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، با هدف تقویت بسترهای ارتباطی و فراهم نمودن تسهیلات ویژه به منظور پاسخگوئی مطلوبتر و افزایش رضایتمندی در مخاطبان ، همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری به استان ، میز خدمت ویژه ای در محل اداره کل تامین اجتماعی گیلان تشکیل خواهد شد .

در این میز خدمت که در روزهای پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم بهمن ماه به نشانی گلسار ، نبش خیابان ۸۹ برپا خواهد گردید مدیران ستادی و استانی تامین اجتماعی گیلان به مشکلات بیمه شدگان ، کارفرمایان و بازنشستگان رسیدگی خواهند نمود .

شایان ذکر است در همین راستا میز ارتباطات و دیدار مردمی نمایندگان وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با مردم شریف گیلان از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ روزهای پنجشنبه و جمعه در اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان به نشانی میدان انتظام ، خیابان نظام پزشکی برگزار خواهد شد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.