تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دی 1400 - 10:51
کد خبر : 106016

رئیس دوره ای خانه احزاب گیلان: هیچگونه انتخاباتی برای خانه احزاب گیلان برگزار نشد

رئیس دوره ای خانه احزاب گیلان: هیچگونه انتخاباتی برای خانه احزاب گیلان برگزار نشد

جارستان : رئیس دوره‌ای خانه احزاب گیلان با اشاره به اینکه هنوز انتخابات امسال هیات رئیسه خانه احزاب برگزار نشده است، گفت: خبری در یکی از پایگاه های خبری استان مبنی بر برگزاری انتخابات خانه احزاب منتشر شده که هدف از انتشار آن نامعلوم است. داراب مجد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به انتشار خبری مبنی

جارستان : رئیس دوره‌ای خانه احزاب گیلان با اشاره به اینکه هنوز انتخابات امسال هیات رئیسه خانه احزاب برگزار نشده است، گفت: خبری در یکی از پایگاه های خبری استان مبنی بر برگزاری انتخابات خانه احزاب منتشر شده که هدف از انتشار آن نامعلوم است.

داراب مجد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به انتشار خبری مبنی بر برگزاری انتخابات خانه احزاب و مشخص شدن خانه احزاب اشاره کرد و اظهار داشت: هنوز انتخابات هیات رئیسه برگزار نشده است و بنابر اختیاراتی که از سوی نماینده خانه احزاب ایران به رئیس دوره ای خانه احزاب استان محول شده، برگزاری این انتخابات برعهده رئیس فعلی خانه احزاب قرار گرفته است.

وی گفت: شاید انتشار با عجله چنین خبرهای نادرستی قبل از برگزاری انتخابات خانه احزاب گیلان احیای جریانات تمام شده در کشور باشد و با هدف فشار بر فضای حزبی و سیاسی محلی و منطقه ای پیگیری شود.

رئیس دوره ای خانه احزاب گیلان ادامه داد: از سه سال قبل یعنی زمان تاسیس خانه احزاب گیلان، هر سال انتخابات خانه احزاب با ریاست مستقلان، اصلاح‌طلبان و اصولگراها برگزار شده است که هر کدام از آنها طی این مدت، ریاست یکساله خانه احزاب را برعهده داشته است.

مجد گفت: در جلسه‌ای که با حضور کواکبیان نماینده خانه احزاب ایران و ناظر جلسه روز پنجشنبه هفته گذشته در خانه احزاب گیلان برگزار شد بنا شد تا برگزاری این جلسه با تصمیم رئیس دورای خانه احزاب گیلان برگزار شود اما تاکنون برگزاری این انتخابات انجام نشده است.

وی به چگونگی برگزاری انتخابات در خانه احزاب نیز اشاره کرد و افزود: یک دوره سه ساله تاکنون پایان یافته و اکنون دوره سه ساله جدید دیگری برای احزاب شروع شده است که باید برای انتخابات جدید دوباره قرعه کشی انجام شود تا مشخص گردد ریاست دوره ای یکسال بعدی در اختیار کدام جریان حزبی قرار می‌گیرد.

رئیس دوره ای خانه احزاب گیلان افزود: در انتخابات خانه احزاب تمامی گروهها حضور دارند و به افراد مورد اعتماد خود از گروهشان رای می‌دهند که این افراد به عنوان نماینده در هیات رئیسه حانه احزاب حضور می‌یابند.

مجد انتشار خبر تحریف شده از جلسه پنجشنبه هفته گذشته مبنی بر برگزاری انتخابات را کاری ناپسندیده عنوان کرد و گفت: انجام چنین شیطنت هایی بیشتر به جریانی که در پشت  این جریان قرار گرفته اند ، لطمه خواهد زد.

۳۲ حزب مجوز شرکت در انتخابات خانه احزاب را کسب کرده اند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.