تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1400 - 10:15
کد خبر : 105957

با شناسایی منبع تامین آب پایدار، به روستای طالکوه بخش خورگام آبرسانی می شود

با شناسایی منبع تامین آب پایدار، به روستای طالکوه بخش خورگام آبرسانی می شود

جارستان : معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب گیلان در برنامه لوجنک شبکه باران در خصوص مشکل آب شرب روستای طالکوه بخش خورگام شهرستان رودبار گفت: با شناسایی منبع تامین آب پایدار، عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به ۷۰ خانوار این روستا آغاز می شود. به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش

جارستان : معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب گیلان در برنامه لوجنک شبکه باران در خصوص مشکل آب شرب روستای طالکوه بخش خورگام شهرستان رودبار گفت: با شناسایی منبع تامین آب پایدار، عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به ۷۰ خانوار این روستا آغاز می شود.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛ مازیار غلامپور با بیان اینکه بخش خورگام دارای ۳۰ روستای بالای ۲۰ خانوار است که تعداد ۱۵ روستا تحت پوشش شبکه آبرسانی هستند، گفت: ۸۲ درصد جمعیت بخش خورگام در این ۱۵ روستا سکونت دارند و از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردارند.

وی با اشاره به اینکه بخش خورگام به دلیل شرایط خاص زمین شناسی منطقه از سفره های آب زیرزمینی بی بهره بوده و امکان استحصال آب از طریق حفر چاه عمیق وجود ندارد، افزود: به منظور تامین آب شرب روستاهای این بخش استفاده از چشمه های موجود در منطقه بعنوان تنها منبع تامین آب شرب سالم و بهداشتی در دستور کار شرکت آب و فاضلاب گیلان قرار گرفته است.

غلامپور تصریح کرد: امیدواریم با همکاری اعضای محترم شورای اسلامی روستای طالکوه با تیم کارشناسی این شرکت در تعرفه چشمه هایی با آبدهی مناسب، طرح مطالعاتی رفع کمبود آب شرب این روستا تهیه و با تامین و تخصیص اعتبار مورد نیاز در کمیته برنامه ریزی شهرستان رودبار، هرچه سریعتر شاهد آغاز عملیات اجرایی در این روستا باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.