تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1400 - 19:35
کد خبر : 105412

برگزاری جلسه شورای ورزش صنعت آب و برق گیلان با حضور دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو

برگزاری جلسه شورای ورزش صنعت آب و برق گیلان با حضور دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو

جارستان؛ جلسه شورای ورزش صنعت آب و برق گیلان با حضور دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو دیروز در سالن اجتماعات شرکت آبفای استان برگزار شد. به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت در این جلسه با اشاره به سختی های کار در

جارستان؛ جلسه شورای ورزش صنعت آب و برق گیلان با حضور دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو دیروز در سالن اجتماعات شرکت آبفای استان برگزار شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت در این جلسه با اشاره به سختی های کار در صنعت آب و برق گفت: در تابستان گذشته به دلیل شرایط خشکسالی این سختی ها چند برابر شد.

سید محسن حسینی با تاکید بر اینکه زندگی مردم به خدمات آب و برق وابسته است، افزود: این خدمات باید بطور مستمر و پیوسته به مردم ارائه شود که همین امر بر دشواری های کار صنعت آب و برق می افزاید.

وی با بیان اینکه سلامت جسمی و روحی کارکنان این صنعت از اهمیت بسزایی برخوردار است، گفت: ورزش در کاهش حساسیت های مقطعی و مدیریت فشار و استرس نقش مهمی ایفا می کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با تاکید بر توجه بیشتر به حوزه ورزش صنعت آب و برق افزود: به منظور ایجاد روحیه نشاط و همبستگی و سلامت جسمی و روحی کارکنان شرکت آبفای استان، مجموعه ورزشی چند منظوره این شرکت شامل چمن مصنوعی و سالن ورزشی در شهر رشت به بهره برداری رسید.

حسینی، ساخت و تجهیز استخر شنای رشت و احداث سالن ورزشی در بندر انزلی را از برنامه های آتی شرکت آبفای گیلان در حوزه ورزش کارکنان اعلام کرد.

دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو نیز در این جلسه با اشاره به این جمله از رهبر معظم انقلاب که فرمودند “نماز کلید بهشت است و ورزش کلید سلامتی” گفت: افتتاح سالن های ورزشی باعث انرژی و نیروی مضاعف در بین کارکنان می شود.

مالک حسین زاده افزود: اگر هزینه ای برای ورزش می شود، نشاط و سلامتی همکاران را به دنبال دارد.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه بانوان جهت بررسی مشکلات این حوزه؛ بر فعالیت مستمر بانوان در هیات های ورزشی تاکید کرد.

وی خواستار برگزاری دوره های آموزشی در خصوص اهمیت و فواید ورزش برای کارکنان شد و گفت: افتتاح سالن ورزشی شرکت آبفای گیلان به توسعه ورزش همگانی نیز کمک می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.