تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مهر 1400 - 19:39
کد خبر : 105355

در ۶ ماهه نخست سال جاری ؛ ثبت بیش از ۵۱۰ هزار تماس با مرکز ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب گیلان

در ۶ ماهه نخست سال جاری ؛ ثبت بیش از ۵۱۰ هزار تماس با مرکز ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب گیلان

جارستان: در ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۵۱۰ هزار تماس با مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب گیلان ثبت شد. به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای گیلان؛ قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان امروز با اعلام این خبر گفت: این تعداد تماس ثبت شده نسبت

جارستان: در ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۵۱۰ هزار تماس با مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب گیلان ثبت شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای گیلان؛ قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان امروز با اعلام این خبر گفت: این تعداد تماس ثبت شده نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳ درصد رشد داشت.

هادی نیزه باز افزود: بیشترین تماس های ثبت شده شده در مرکز ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب گیلان مربوط به حوزه های مشترکین و بهره برداری همچون خرید انشعاب، اعلام کارکرد کنتور، پرداخت قبوض، حوادث و اتفاقات آب، فاضلاب و کیفیت آب بود.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت ۶ ماهه تعداد ۱۰ هزار و ۵۶۳ تماس مربوط به ثبت درخواست جهت فروش انشعاب آب بود.

نیزه باز یادآور شد: در این مدت ۲۵ نفر از معاونین شرکت و مدیران مناطق جهت پاسخگویی مستقیم و بر خط به درخواست ها و مشکلات مردمی در مرکز ۱۲۲ شرکت آبفای گیلان حضور یافتند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.