تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 - 17:25
کد خبر : 105343

با حضور در مرکز ۱۲۲ ؛ مدیر منطقه یک امور آبفای رشت به تماس های مردمی پاسخ داد

با حضور در مرکز ۱۲۲ ؛ مدیر منطقه یک امور آبفای رشت به تماس های مردمی پاسخ داد

جارستان: مدیر منطقه یک امور آب و فاضلاب رشت با حضور در مرکز ۱۲۲ شرکت آبفای گیلان به صورت مستقیم به تماس های مردمی پاسخ داد. به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛ رضا احسانبخش روز چهارشنبه به مدت دو ساعت به تعدادی از تماس ها و مشکلات

جارستان: مدیر منطقه یک امور آب و فاضلاب رشت با حضور در مرکز ۱۲۲ شرکت آبفای گیلان به صورت مستقیم به تماس های مردمی پاسخ داد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛ رضا احسانبخش روز چهارشنبه به مدت دو ساعت به تعدادی از تماس ها و مشکلات مردم به صورت برخط پاسخ داد.

بیشترین تماس های گرفته شده با وی مربوط به حوادث فاضلاب بود.

بنابراین گزارش؛ پیرو برنامه زمان بندی پاسخگویی مدیران و در راستای ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین، مدیران شرکت آب و فاضلاب گیلان با اطلاع رسانی قبلی از طریق شبکه های اجتماعی، به صورت هفتگی از طریق سامانه ۱۲۲ به تماس های مردمی پاسخ می دهند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.