تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مهر 1400 - 10:17
کد خبر : 104828

ثبت نام سی و سومین جشنواره کشوری امتنان آغاز شد

ثبت نام سی و سومین جشنواره کشوری امتنان آغاز شد

جارستان :مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان از تمامی کارگران ، واحدهای نمونه و بنگاههای اقتصادی در حوزه کشاورزی ، صنعت و خدمات برای شرکت در جشنواره کشوری امتنان دعوت نمود . به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، عباس علیزاده مدیرکل تعاون ، کار و

جارستان :مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان از تمامی کارگران ، واحدهای نمونه و بنگاههای اقتصادی در حوزه کشاورزی ، صنعت و خدمات برای شرکت در جشنواره کشوری امتنان دعوت نمود .

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، عباس علیزاده مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و رئیس شورای هماهنگی دستگاههای حوزه وزارتی استان در نامه ای خطاب به مدیران این مجموعه ها آغاز ثبت نام و فراخوان واحدهای نمونه بنگاههای اقتصادی در جشنواره امتنان را اعلام و خواستار تلاش برای شناسایی ، معرفی و مشارکت حداکثری در این طرح ملی گردید .

شایان ذکر است ثبت نام سی و سومین جشنواره کشوری امتنان بمنظور شناسایی و معرفی برترین های جامعه کار و تولید در سال ۱۴۰۰ به مدت یکماه از ۲۷ مهرماه آغاز و تا ۲۶ آبان ادامه خواهد داشت .

تمامی کارگران ، واحدهای نمونه و بنگاههای اقتصادی در بخش های کشاورزی ، صنعتی و خدمات میتوانند جهت شرکت در این جشنواره به پورتال مربوطه به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir مراجعه نمایند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.