تاریخ انتشار : دوشنبه 29 شهریور 1400 - 11:00
کد خبر : 104407

ساخت ۵۰ واحد مسکن مددجویان در تالش کلید خورد

ساخت ۵۰ واحد مسکن مددجویان در تالش کلید خورد

جارستان:کلنگ احداث ۵۰ واحد مسکن مددجویان با همت بنیاد مستضعفان، کمیته امداد امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با حضور مسئولان استانی در شهرستان تالش به زمین زده شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری تالش به ایرنا؛ مدیرکل کمیته امداد امام (ره) گیلان در آئین کلنگ زنی ساخت این واحدهای مسکونی در  بخش مرکزی تالش گفت: به همت

جارستان:کلنگ احداث ۵۰ واحد مسکن مددجویان با همت بنیاد مستضعفان، کمیته امداد امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با حضور مسئولان استانی در شهرستان تالش به زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تالش به ایرنا؛ مدیرکل کمیته امداد امام (ره) گیلان در آئین کلنگ زنی ساخت این واحدهای مسکونی در  بخش مرکزی تالش گفت: به همت بنیاد مستضعفان و کمیته امداد امام (ره) در ۶۲ نقطه از میهن اسلامی برای مددجویان، مسکن ساخته می شود که ۱۰۰ واحد سهم گیلان است.

عباس اهرابی افزود: از سهم گیلان ۵۰ واحد به نواحی غربی و ۵۰ واحد به مناطق شرقی این استان اختصاص داده ایم و کلنگ ساخت ۵۰ واحد در منطقه غرب گیلان به زمین زده شد.

وی از تلاش برای ساخت خانه های بیشتر برای محرومان و مددجویان خبر داد و تامین سرپناه امن برای حفظ کانون گرم خانواده ها را از رسالت های کمیته امداد امام (ره) در قبال مددجویان دانست.
نماینده مردم شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین گفت: احداث هر یک از این واحدهای مسکونی ۲ میلیارد ریال هزینه در بر خواهد داشت و با توجه به وجود تعداد قابل توجهی خانوار کم برخوردار در غرب گیلان، باید برای رفع محرومیت زدایی اهتمام ویژه داشته باشیم.

حسن محمدیاری با اعلام اینکه مجلس شورای اسلامی در بحث اشتغال و مسکن با جدیت وارد شده است، افزود: در بودجه سال ۱۴۰۰ مبالغ خوب و مناسبی به محرومیت زدایی اختصاص داده شده است و با برنامه ریزی دقیق مسئولان، بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.