تاریخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1400 - 17:57
کد خبر : 104379

دانش‌آموزان محروم گیلان؛ چشم انتظار حمایت خیرین

دانش‌آموزان محروم گیلان؛ چشم انتظار حمایت خیرین

جارستان:دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی استان گیلان در آستانه سال تحصیلی جدید چشم انتظار حمایت خیرین هستند تا سال تحصیلی جدید را با آسایش آغاز کنند. به گزارش ایرنا، خیرین انسان های بزرگ و عاقبت اندیش همواره در بزنگاه های سخت زندگی با کمک های انسان‌دوستانه به هنموعان یاریگر نیازمندان بوده و هستند. اینبار

جارستان:دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی استان گیلان در آستانه سال تحصیلی جدید چشم انتظار حمایت خیرین هستند تا سال تحصیلی جدید را با آسایش آغاز کنند.

به گزارش ایرنا، خیرین انسان های بزرگ و عاقبت اندیش همواره در بزنگاه های سخت زندگی با کمک های انسان‌دوستانه به هنموعان یاریگر نیازمندان بوده و هستند. اینبار نیز در آستانه سال تحصیلی جدید دست نیاز دانش آموزان نیازمند به سوی آنان بلند است تا با کمک های خیرشان زمینه تحصیل آنان بیش از پیش فراهم شود.

پویشی از سوی معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی گیلان با عنوان تهیه موبایل و تبلت راه اندازی شد که این پویش فرصتی برای رفع مشکلات آموزشی دانش آموزان نیازمند تحت پوشش این نهاد از سوی خیرین است تا با شروع سال تحصیلی جدید و آغاز آموزش رسمی تا بازگشایی مدارس از تحصیل بازنمانند.

خیرین برای شرکت در پویش تهیه موبایل و تبلت برای دانش آموزان کم بضاعت و نیازمند از طریق شماره کارت مجازی بانک مرکزی ۲۶۳۶- ۸۷۸۲- ۹۵۷۰-۶۳۶۷  و شماره حساب بانک مرکزی ۴۱۵۲۰۳۴۵۴۱۵۲۹۹۴۴  می توانند کمک هایشان را اهدا کنند.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی گیلان ضمن قدردانی از خیرین برای تهیه تبلت و موبایل برای دانش آموزان در سال تحصیلی گذشته گفت: خیرین سال گذشته نزدیک به ۱۵۰ دستگاه موبایل برای تحصیل آنلاین دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی اهدا کردند.

ساسان جهانبخش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آنچه که اکنون برای دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی برای آغاز سال تحصیلی جدید ضرورت دارد موبایل و تبلت های آموزشی است لذا خیرین را به این پویش دعوت می کنیم.

وی از سازمان های مختلف نیز خواست تا در راستای رسالت اجتماعی خود در پویش تهیه موبایل و تبلت برای دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی استان گیلان مشارکت کنند.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی گیلان با بیان اینکه خیرین همواره یاریگر بهزیستی بوده و هستند، اضافه کرد: توزیع بسته های آموزشی، لباس، کیف و کفش از جمله کمک هایی است که با کمک خیرین در اختیار دانش آموزان نیازمند تحت پوشش قرار می گیرد.

بیش از ۶ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی تحت پوشش بهزیستی استان گیلان قرار دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.