تاریخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1400 - 12:09
کد خبر : 104343

نماینده رشت و خمام در مجلس تاکید کرد لزوم توسعه «سواد حرکتی» دانش آموزان برای داشتن جامعه سالم

نماینده رشت و خمام در مجلس تاکید کرد لزوم توسعه «سواد حرکتی» دانش آموزان برای داشتن جامعه سالم

جارستان:نماینده رشت و خمام در مجلس، بر لزوم توسعه «سواد حرکتی» در  دانش آموزان برای داشتن جامعه‌ای سالم و شاد تاکید کرد و گفت: ورزش و تحرک به ویژه برای دانش آموزان موجب پویایی و سرزندگی می شود. محمدرضا احمدی سنگری در جریان افتتاح یک کلاس مجهز درس تربیت بدنی مقطع ابتدایی در بخش سنگر، با اشاره

جارستان:نماینده رشت و خمام در مجلس، بر لزوم توسعه «سواد حرکتی» در  دانش آموزان برای داشتن جامعه‌ای سالم و شاد تاکید کرد و گفت: ورزش و تحرک به ویژه برای دانش آموزان موجب پویایی و سرزندگی می شود.

محمدرضا احمدی سنگری در جریان افتتاح یک کلاس مجهز درس تربیت بدنی مقطع ابتدایی در بخش سنگر، با اشاره به شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: محدودیت ها کرونایی بسیاری از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و آموزشی را تحت تاثیر قرار داده است.

وی پایین بودن فعالیت جسمی را یکی از مشکلات جامعه امروز بیان کرد و اظهار کرد: خانواده‌ها و جامعه، سرمایه‌گذاری زیادی روی سواد خواندن و نوشتن می‌کنند که کار درستی است، اما باید برای سواد سلامت نیز که رابطه مستقیمی با تربیت بدنی و ورزش دارد، کار کنند.

نماینده شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، بر لزوم توسعه «سواد حرکتی» در  دانش آموزان برای داشتن جامعه‌ای سالم و شاد تاکید کرد و گفت: ورزش و تحرک به ویژه برای دانش آموزان موجب پویایی و سرزندگی می شود.

احمدی خاطرنشان کرد: باید برای سلامت جامعه برنامه ریزی داشته باشیم که توجه به تربیت بدنی در این راستا بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش ایسنا، در این مراسم که با حضور بخشدار سنگر و معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گیلان همراه بود، از یک کلاس درس با هزینه‌ای بالغ بر ۸۰ میلیون تومان بهره‌برداری شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.