تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 شهریور 1400 - 17:13
کد خبر : 104262

فرماندار رضوانشهر پیشگیری از فساد اداری وظیفه همه مسئولان است

فرماندار رضوانشهر پیشگیری از فساد اداری وظیفه همه مسئولان است

جارستان:فرماندار رضوانشهر با اشاره به مصوبات اخیر دولت مبنی بر مقابله با فساد در همه زمینه ها گفت: پیشگیری و مقابله با فساد از مهمترین اصول مصوب و مورد تاکید دولت است که باید در همه ابعاد مورد توجه قرار گیرد.  محمود قاسمی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری رضوانشهر و با اشاره به در

جارستان:فرماندار رضوانشهر با اشاره به مصوبات اخیر دولت مبنی بر مقابله با فساد در همه زمینه ها گفت: پیشگیری و مقابله با فساد از مهمترین اصول مصوب و مورد تاکید دولت است که باید در همه ابعاد مورد توجه قرار گیرد.

 محمود قاسمی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری رضوانشهر و با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس اظهار داشت : بر همه مسئولان دستگاه های اداری واجب است که با الگو گیری از ارزش های ایثار و شهادت در جهت رفع مشکلات مردم و انجام وظایف خود عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد : برای  پاسداشت این ایام و ارزش های دفاع مقدس باید بگونه ای برنامه ریزی شود تا نسل جدید بتوانند این پیام را دریافت کنند.

قاسمی بیان کرد: ما هرگز آغازگر هیچ جنگی نبوده ایم ولی دفاع را برای خودمان مقدس و یک تکلیف می دانیم و دشمنان این ملت بدانند که پاسخ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در مقابل هرگونه تعرض پشیمان کننده خواهد بود و ما این درس را در مکتب عاشورا و سید الشهدا آموخته ایم.

فرماندار رضوانشهر در خاتمه با تشکر از زحمات کادر درمان و همکاری مردم در زمینه مقابله با بیماری کرونا گفت:تا کنون از مجموع جامعه هدف یعنی ۵۴ هزار و چهارصد نفر واجدین شرایط دریافت واکسن در این شهرستان  بیش از ۴۰ هزار نفر واکسینه شده اند که از این میزان ۲۷ هزار نفر در مرحله اول و ۱۳ هزار نفر مرحله دوم این واکسن را دریافت کرده اند.

همچنین فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر هم در این جلسه گفت: برای ایام هفته دفاع مقدس در این شهرستان برنامه های متنوع و جذابی پیش بینی شده است.

سرهنگ پاسدار محمد پوراسماعیلی افزود: برنامه زنگ مقاومت، برنامه انس با قرآن، ویزیت رایگان پزشکی، اهدای بسته های لوازم تحریر و بسته های معیشتی، مسابقه کتابخوانی، کوهپیمایی یگان های نظامی، دیدار با خانواده های معظم شهدا، اجرای طرح میز خدمت در مناطق دور دست و سخت گذر و آئین تجلیل از ایثار گران از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان رضوانشهر می باشد.

شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.