تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 شهریور 1400 - 17:58
کد خبر : 103794

نماز جمعه ١٩ شهریور در فضای باز شهرهای قرمز گیلان اقامه می شود

نماز جمعه ١٩ شهریور در فضای باز شهرهای قرمز گیلان اقامه می شود

جارستان:مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان با اشاره به برگزاری نماز جمعه فردا ١٩ شهریور در سراسر استان گفت : نماز جمعه در شهرهای قرمز در فضای باز با پذیرش ۷۰ نفر برپا می شود. حجت الاسلام و المسلمین ولی الله عادلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نماز جمعه در  شهرهای نارنجی

جارستان:مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان با اشاره به برگزاری نماز جمعه فردا ١٩ شهریور در سراسر استان گفت : نماز جمعه در شهرهای قرمز در فضای باز با پذیرش ۷۰ نفر برپا می شود.

حجت الاسلام و المسلمین ولی الله عادلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نماز جمعه در  شهرهای نارنجی با پذیرش ۱۰۰ نفر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و در شهرهای زرد هم با رعایت توصیه های بهداشتی اقامه می شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین نماز جمعه فردا در رشت به امامت حجت الاسلام صفر قربانپور امام جمعه موقت این شهر برگزار می شود

برای پیشگیری از ویروس کرونا ضروریست تا نمازگزاران توصیه های بهداشتی شامل استفاده از ماسک و فاصله فیزیکی را رعایت کرده، مهر و سجاده شخصی به همراه داشته باشند ضمن اینکه افراد با مشاهده کوچکترین علائم سرماخوردگی برای حفظ سلامتی خود و دیگران از حضور در محل برگزاری نماز جمعه خودداری کنند.

بر اساس آخرین ارزیابی نرم افزار ماسک، شهرستان های آستارا، سیاهکل، لاهیجان، رشت، خمام، رودبار، ماسال، تالش، رودسر، شفت، فومن و رضوانشهر در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند و لنگرود، آستانه اشرفیه، صومعه سرا و بندرانزلی قرمز “پرخطر کرونایی ” هستند.

تنها شهرستان املش در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

بر اساس آخرین آمار ۹۸۳ بیمار مبتلا به بیماری کووید ١٩ در بیمارستان های گیلان بستری هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.