تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهریور 1400 - 9:41
کد خبر : 103146

سخنگوی علوم پزشکی گیلان: بهداشت فردی؛ تنها راه قطع زنجیره ویروس است

سخنگوی علوم پزشکی گیلان: بهداشت فردی؛ تنها راه قطع زنجیره ویروس است

جارستان:سخنگوی علوم پزشکی گیلان، با تاکید بر لزوم اجتناب از عادی انگاری بیماری، خاطرنشان کرد: مهمترین راه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا بهداشت فردی است و هرچقدر در رعایت پروتکل های بهداشتی موفق باشیم، از ابتلای خود و دیگران به کرونا جلوگیری خواهیم کرد. دکتر فردین مهرابیان در گفت وگو با ایسنا، تعداد کل بیماران بستری در سطح

جارستان:سخنگوی علوم پزشکی گیلان، با تاکید بر لزوم اجتناب از عادی انگاری بیماری، خاطرنشان کرد: مهمترین راه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا بهداشت فردی است و هرچقدر در رعایت پروتکل های بهداشتی موفق باشیم، از ابتلای خود و دیگران به کرونا جلوگیری خواهیم کرد.

دکتر فردین مهرابیان در گفت وگو با ایسنا، تعداد کل بیماران بستری در سطح بیمارستان های دولتی و خصوصی استان گیلان را ۱۵۹۸ نفر دانست و اظهار کرد: متاسفانه ۲۰۷ بیمار بدحال داریم و ۱۹۲ نفر در بخش های مراقب های ویژه و آی.سی.یو بستری هستند.

وی از بستری شدن ۲۷۱ بیمار جدید کرونایی طی شبانه روز گذشته خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد نیز ۱۹ نفر در بخش های مراقبت های ویژه بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از مردم خواست همچنان رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی را مد نظر قرار دهند و گفت: در معابر عمومی حتما از ماسک استفاده کنید و فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرید.

مهرابیان، با تاکید بر لزوم اجتناب از عادی انگاری بیماری، خاطرنشان کرد: مهمترین راه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا بهداشت فردی است و هرچقدر در رعایت پروتکل های بهداشتی موفق باشیم، از ابتلای خود و دیگران به کرونا جلوگیری خواهیم کرد.

وی همچنین خواستار پرهیز از تجمعات شد تا شاهد روند کاهشی این بیماری مرگبار در گیلان باشیم و اضافه کرد: طی روزهای اخیر شاهد کاهش نامحسوس بیماران کرونایی روزانه هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.