تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 شهریور 1400 - 11:59
کد خبر : 102941

۱۰ طرح شهری و گردشگری رضوانشهر به بهره‌برداری رسید

۱۰ طرح شهری و گردشگری رضوانشهر به بهره‌برداری رسید

جارستان:همزمان با سومین روز از هفته دولت ۲ طرح گردشگری و هشت طرح مدیریت شهری شهرستان رضوانشهر با سرمایه‌گذاری حدود ۱۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید. فرماندار رضوانشهر روز پنجشنبه با اشاره به افتتاح ۲ طرح گردشگری در این شهرستان به خبرنگار ایرنا گفت: این پروژه ها شامل یک واحد اقامگتاه بوم گردی با مشارکت میراث

جارستان:همزمان با سومین روز از هفته دولت ۲ طرح گردشگری و هشت طرح مدیریت شهری شهرستان رضوانشهر با سرمایه‌گذاری حدود ۱۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

فرماندار رضوانشهر روز پنجشنبه با اشاره به افتتاح ۲ طرح گردشگری در این شهرستان به خبرنگار ایرنا گفت: این پروژه ها شامل یک واحد اقامگتاه بوم گردی با مشارکت میراث فرهنگی، بنیادمسکن و بخش خصوصی در زمینی به مساحت یکهزار و ۱۰۰ متر مربع در ۲ طبقه با زیربنای ۳۵۰متر می باشد.

محمود قاسمی افزود: پروژه دیگر مرکز اطلاع رسانی گردشگری و با ظرفیت اشتغال زایی برای پنج نفر ماست که جهت بهره برداری از این طرح ها بیش از ۲۹ میلیارد ریال از محل بخش خصوصی و تسهیلات بانکی هزینه شده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بالای این مناطق در بخش گردشگری شهرستان رضوانشهر خواستار حمایت از سرمایه گذاران در این راستا شد.

بهره برداری از هشت طرح مدیریت شهری پره سر

شهردار پره سرِ رضوانشهر نیز به خبرنگار ایرنا گفت: همزمان با سومین روز هفته دولت هشت طرح این شهرداری با اعتباری بیش از ۸۰ میلیارد ریال و با هدف اشغال زایی برای ۱۰ نفر، از محل منابع داخلی و کمک های دولتی مورد بهره برداری قرار گرفت.

دکتر شهرام شهابی اظهار داشت: این پروژه ها شامل احداث مجتمع تجاری گردشگری، فرهنگی بازار، احداث ساختمان آتش نشانی، تهیه و نصب المان مرد تالش، پیاده روسازی و نقاشی دیواری خیابان شهید بخشنده می باشند.

وی ادامه داد: لوله گذاری و جدول گذاری خروجی شهر،  لوله گذاری با هدف جمع آوری آب های سطحی کوی شفارود، سنگ فرش و زیباسازی پیاده روی اصلی شهر و کوچه های منتهی به آن، تهیه و همچنین نصب تابلوی معرفی شهر می باشد.

دکتر شهابی در پایان ضمن تشکر از صبر و شکیبایی شهروندان عزیز از همه دست اندر کاران و مسئولان شهرستان و استانی و اعضای شورای اسلامی شهر در به ثمر رسیدن این پروژه های عام المنفعه تشکر کرد.

شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و دو شهر بنام های رضوانشهر و پره سر در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

 

 

 

شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و مقصدمهمی برای گردشگران در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.