تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهریور 1400 - 17:51
کد خبر : 102838

رییسی درگذشت مادر شهیدان کریم‌بخش را تسلیت گفت

رییسی درگذشت مادر شهیدان کریم‌بخش را تسلیت گفت

جارستان:رییس جمهوری در پیامی درگذشت ام الشهدا حاجیه خانم طاهره پور بخشی، مادر شهیدان والامقام داود، حمزه و مسلم و جانبازان گرانقدر حر، حبیب و خلیل و آزاده سرفراز علی اصغر کریم بخش را تسلیت گفت. به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رییسی اظهار داشت:

جارستان:رییس جمهوری در پیامی درگذشت ام الشهدا حاجیه خانم طاهره پور بخشی، مادر شهیدان والامقام داود، حمزه و مسلم و جانبازان گرانقدر حر، حبیب و خلیل و آزاده سرفراز علی اصغر کریم بخش را تسلیت گفت.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رییسی اظهار داشت: ضایعه درگذشت ام الشهدا حاجیه خانم طاهره پور بخشی، مادر شهیدان والامقام داود، حمزه و مسلم و جانبازان گرانقدر حر، حبیب و خلیل و آزاده سرفراز علی اصغر کریم‌بخش مایه تاثر خاطر شد.

وی تاکید کرد: این مادر نجیب و قهرمان پرور که عزیزترین سرمایه های زندگی خود را با اخلاص و بصیرت در راه عظمت و سربلندی اسلام و انقلاب روانه میدان جهاد و شهادت کرد، همواره الگویی ارزنده و الهام بخش برای زنان امروز و فردای ایران اسلامی خواهد بود.

رییس جمهوری در این پیام تصریح کرد: اینجانب مصیبت وارده را به خاندان گرامی این بانوی فداکار و نیز مردم شهید پرور استان گیلان تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان معزز صبر و اجر مسألت دارم.

«حاجیه خانم طاهره پور بخشی» مادر گرامی شهیدان معزز «داود، حمزه و مسلم کریم‌بخش» و جانبازان والا مقام «حر، حبیب و خلیل کریم‌بخش» و آزاده سرافراز «علی اصغر کریم‌بخش» از شهرستان بندرانزلی استان گیلان در سن ۸۹ سالگی بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گرفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.