تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهریور 1400 - 17:37
کد خبر : 102829

رئیس سازمان بسیج کارمندان گیلان: توزیع بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی توسط بسیج کارمندان در گیلان

رئیس سازمان بسیج کارمندان گیلان: توزیع بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی توسط بسیج کارمندان در گیلان

جارستان:رئیس بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۲۵۳۶بسته مهیشتی به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزارتومان در استان توزیع شده است. سرهنگ رضا رنجبر در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: ساده زیستی و خدمت خالصانه را از ویژگی های بارز شهیدان رجایی و باهنر است به

جارستان:رئیس بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۲۵۳۶بسته مهیشتی به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزارتومان در استان توزیع شده است.

سرهنگ رضا رنجبر در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: ساده زیستی و خدمت خالصانه را از ویژگی های بارز شهیدان رجایی و باهنر است به فرموده‌ مقام معظم رهبری شهیدان رجایی و باهنر از عناصر خدمتگزاری بودند که نباید به فراموشی سپرده شوند.

وی با بیان اینکه بسیج کارمندان یکی از ۱۸ اقشار بسیج سپاه قدس گیلان است که در راستای اعتلای فرهنگ بسیجی فعالیت دارد، گفت: فلسفه وجودی بسیج ادارت و کارمندان، ارائه خدمت بی منت به مردم در ادارات است.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه گیلان ۲۵۷ شهید کارمند دارد تصریح کرد: ۱۶ حوزه کارمندی در سطح شهرستان های استان فعال است.

رنجبر گلباران مزار شهدا، اهدای خون توسط بسیج کارمندان، دیدار با فرماندهی سپاه قدس گیلان، تقدیر از کادر درمان، شرکت در نماز جمعه، برپایی میز خدمت دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان و … را از برنامه های گرامیداشت هفته دولت توسط بسیج ادارات در استان بیان کرد.

وی با بیان اینکه ظرفیت بسیج کارمندان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در مقابله با بیماری‌ کرونا بکار گرفته شده است، گفت: طرح واکسیناسیون بانک ها را طی هفته های گذشته در استان اجرا و تاکنون ۵۰۰۰ نفر از کارمندان بانک ها که از مشاغل پرخطر بودند واکسینه شدند و برای سایر کارمندان ادارت نیز تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر واکسیناسیون انجام شده است.

رئیس بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ظرف ۱۰ روز آینده تعداد ۵۰ عدد کپسول اکسیژن به نیت نذر نفس تهیه و در اختیار بیمارستان ها قرار می گیرد، گفت: این دستگاه ها ۴۰ لیتری است که از سوی کارمندان بسیجی تهیه و در اختیار دانشگاه قرار خواهد گرفت.

رنجبر از آمادگی بسیج ادارات و کارمندان برای اجرای واکسیناسیون در سطح استان خبر داد و گفت: بسیج ادارات با تمام ظرفیت در اختیار کادر درمان جهت کمک به واکسیناسیون است.

وی با بیان اینکه ۱۲ هزار و ۵۳۶ بسته به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزارتومان تاکنون در استان اهدا شده است، یادآور شد:  توزیع ۲۰ هزار عدد ماسک، پرداخت وام قرض‌الحسنه به ۲۰۰ نفر، آزادی ۱۸ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد، ضدعفونی کردن ساختمان های بسیج ادارات در چندین مرحله، اهدای ۴۰۰۰ گونی آرد در اختیار موکب ها و نانوایی جهت پخت رایگان، توزیع مرغ گرم به تعداد ۲۰۰۰ عدد و … از اقدامات انجام شده در راستای طرح مواسات و همدلی در استان است.

رییس بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان از توزیع ۴۲۵۰ بسته مواد بهداشتی بین خانواده های نیازمند، تهیه ۶۰ عدد منبع آب، تهیه ۵۰ عدد دستگاه تب سنج برای استفاده در طرح شهید سلیمانی و … توسط بسیج کارمندان خبر داد.

وی شهید محمود امان الهی را شهید شاخص بسیج کارمندان کشور در سال ۱۴۰۰ عنوان و خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار خود فرزند شهید و حافظ و قاری قرآن و ناطق و سخنور بودند که در سال ۷۹ بدلیل شکنجه ها و آسیب های دوران اسارت به شهادت رسیدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.