تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مرداد 1400 - 19:34
کد خبر : 102700

۳۹ اکیپ دامپزشکی گیلان آماده نظارت بر نذورات تاسوعا و عاشورا هستند

۳۹ اکیپ دامپزشکی گیلان آماده نظارت بر نذورات تاسوعا و عاشورا هستند

جارستان/ایرنا؛ مدیرکل دامپزشکی گیلان گفت: ۳۹ اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی استان بر نذورات مردم در تاسوعا و عاشورای حسینی نظارت خواهند کرد. دکتر سهراب عاقبتی روز دوشنبه اظهار داشت: ۱۶ اکیب ثابت و ۲۳ اکیب سیار با حضور ۲۵ دکتر دامپزشک و ۵۶ بازرس بهداشتی گوشت و ۱۶ ناظر شرعی آماده ارایه خدمات به

جارستان/ایرنا؛ مدیرکل دامپزشکی گیلان گفت: ۳۹ اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی استان بر نذورات مردم در تاسوعا و عاشورای حسینی نظارت خواهند کرد.

دکتر سهراب عاقبتی روز دوشنبه اظهار داشت: ۱۶ اکیب ثابت و ۲۳ اکیب سیار با حضور ۲۵ دکتر دامپزشک و ۵۶ بازرس بهداشتی گوشت و ۱۶ ناظر شرعی آماده ارایه خدمات به هم استانی ها هستند.

وی از مردم خواست تا به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری های مشترک بین انسان و دام از جمله تب خونریزی دهنده کریمه و کنگو نذورات خود را با نظارت کارشناسان دامپزشکی در کشتارگاه های صنعتی دام گیلان انجام دهند و با اطمینان از سلامت دام ذبح شده، از گوشت آن استفاده کنند.

مدیرکل دامپزشکی گیلان بیان داشت: کشتارگاه صنعتی دام نمونه کیلومتر پنج جاده سراوان در رشت، دیلم شرق در لنگرود و کشتارگاه دام سالم تالش از کشتارگاه های مجاز برای دام های نذری است.

چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری تاسوعا و عاشورای حسینی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.