تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 مرداد 1400 - 20:15
کد خبر : 101727

نماز جمعه هشتم مرداد در سراسر گیلان اقامه می‌شود

نماز جمعه هشتم مرداد در سراسر گیلان اقامه می‌شود

جارستان /ایرنا؛ مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان از اقامه نماز جمعه این هفته هشتم مرداد ماه در تمام شهرهای این استان با وضعیت قرمز، نارنجی و زرد کرونایی خبر داد. حجت الاسلام ولی الله عادلی عصر روز پنجشنبه اظهار داشت: در ادامه همکاری با ستاد مبارزه با ویروس کرونا و بر اساس ابلاغیه وزیر

جارستان /ایرنا؛ مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان از اقامه نماز جمعه این هفته هشتم مرداد ماه در تمام شهرهای این استان با وضعیت قرمز، نارنجی و زرد کرونایی خبر داد.

حجت الاسلام ولی الله عادلی عصر روز پنجشنبه اظهار داشت: در ادامه همکاری با ستاد مبارزه با ویروس کرونا و بر اساس ابلاغیه وزیر کشور نماز جمعه فردا هشتم مرداد در شهرهای قرمز گیلان در فضای باز با پذیرش ۷۰ نفر و در شهرهای نارنجی در فضای باز با پذیرش ۱۰۰ نفر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه نماز جمعه در شهرهای زرد استان گیلان نیز با رعایت توصیه های بهداشتی اقامه خواهد شد، افزود: نماز جمعه فردا در رشت به امامت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلی امام خمینی “ره” این شهر برگزار می شود.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گیلان تاکید کرد: برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا ضروریست تا نمازگزاران توصیه های بهداشتی شامل استفاده از ماسک و قاصله فیزیکی را رعایت کنند ضمن اینکه مهر و سجاده شخصی به همراه داشته باشند.

هم اکنون شهرستان های رشت، خمام، رودسر، رودبار، بندرانزلی، آستارا، سیاهکل، لاهیجان، آستانه اشرفیه، صومعه سرا، شفت، رضوانشهر و تالش در رنگ بندی پرخطر کرونایی “قرمز” قرار دارند، لنگرود، ماسال و فومن نارنجی و تنها شهرستان املش زرد است.

بر اساس آخرین آمار هم اکنون نزدیک به یک هزار و ١٠٠ بیمار مبتلا به بیماری کووید ١٩ در بیمارستان های گیلان بستری هستند که طی حدود یک ماه اخیر بیش از چهار برابر شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.