تاریخ انتشار : شنبه 26 تیر 1400 - 17:01
کد خبر : 101074

دستگیری شکارچیان شوکا در سیاهکل

دستگیری شکارچیان شوکا در سیاهکل

جارستان:رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل گفت: شکارچیان شوکای سیاهکل دستگیر شدند. لطیف جواهردشتی در جمع خبرنگاران گفت: شوکا کوچکترین گوزن ایران است که زیستگاه اصلی آن کرانه های دریای خزر بوده و از علوفه، جوانه، برگ، سرشاخه، پوست درختان، میوه، قارچ، خزه و گل‌سنگ تغذیه می‌کند. وی با بیان اینکه در ادامه گشت

جارستان:رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل گفت: شکارچیان شوکای سیاهکل دستگیر شدند.

لطیف جواهردشتی در جمع خبرنگاران گفت: شوکا کوچکترین گوزن ایران است که زیستگاه اصلی آن کرانه های دریای خزر بوده و از علوفه، جوانه، برگ، سرشاخه، پوست درختان، میوه، قارچ، خزه و گل‌سنگ تغذیه می‌کند.

وی با بیان اینکه در ادامه گشت های مشترک جهت حفاظت از مناطق و پیشگیری از وقوع جرم، ماموران یگان حفاظت محیط زیست با همکاری نیروی انتظامی شهرستان، موفق به دستگیری شکارچیان غیرمجاز یک راس شوکا شدند.

جواهر دشتی خاطرنشان کرد: همراه این شکارچیان دو قبضه اسلحه گلوله زن که یکی مجاز و دیگری غیر مجاز بود به همراه لاشه یک راس شوکای شکار شده و چندین فشنگ و سایر ادوات کشف و ضبط شد.

وی تصرح کرد: با دستور دادستان سیاهکل خودرو متخلفین در محل کلانتری توقیف تا پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.