تاریخ انتشار : دوشنبه 21 تیر 1400 - 19:42
کد خبر : 100772

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان : هرچقدر حال حوزه تولید و کارفرمایان خوبتر باشد حال تامین اجتماعی نیز بهتر است

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان : هرچقدر حال حوزه تولید و کارفرمایان خوبتر باشد حال تامین اجتماعی نیز بهتر است

جارستان: همزمان با سومین روز از هفته تامین اجتماعی نشست مشترک تعاملاتی فعالان تشکل های جامعه کارفرمایی استان با مدیرکل تامین اجتماعی گیلان برگزار گردید . علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این نشست با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد منابع درآمدی تامین اجتماعی ناشی از حق بیمه ها و با همکاری

جارستان:

همزمان با سومین روز از هفته تامین اجتماعی نشست مشترک تعاملاتی فعالان تشکل های جامعه کارفرمایی استان با مدیرکل تامین اجتماعی گیلان برگزار گردید .

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این نشست با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد منابع درآمدی تامین اجتماعی ناشی از حق بیمه ها و با همکاری کارفرمایان و بیمه شدگان تحقق می یابد کارفرمایان را ازارکان شرکای اجتماعی سازمان برشمرده و این مناسبت را به آنان تبریک گفت .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به رشد بیش از ۱۵۰ درصدی هزینه های تعهداتی سازمان نسبت به سال ۱۳۹۸ اذعان داشت : در سال ۱۳۹۸ میزان تعهدات ماهانه سازمان ۶۵۰۰ میلیارد تومان بود که این رقم در سال گذشته به ۹۲۰۰ میلیارد تومان و درسالجاری به ماهانه ۱۷۰۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است .

علی حسین نژاد با سنگین قلمداد نمودن ماموریتها و تکالیف سازمان اظهار داشت : برای اینکه تامین اجتماعی در جامعه قدرتمند عمل نماید شرکای اجتماعی آن باید قدرتمند باشند .

وی افزود : کار تولیدکننده نوعی آفرینش است و هرچه حال تولید و کارفرما خوبتر باشد حال سازمان نیز بهتر خواهد بود .

مدیرکل تامین اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در الگوی کاری خود معتقدم برای عملکردمان نیاز به شعار و تبلیغ نداریم و اگر همراهی و رضایتمندی مخاطبان حاصل شود یعنی در مسیر درست گام برمیداریم .

علی حسین نژاد با اشاره به نقش نشستهای مشترک ، دریافت دیدگاهها و نظرات اصلاحی و آسیب شناسی وضع موجود را از ثمرات تبادل نظرها در این گفتمان دوسویه دانسته و افزود : انتظارمان از شرکای اجتماعی اینست که به ما بگویند که چگونه میتوانیم بهتر باشیم .

وی با اشاره به دستاوردها و تحولات دیجیتالی و توسعه خدمات غیرحضوری این عرصه را بستری مهم برای تعالی سازمانی و فراهم نمودن شرایطی برای تسهیل ارائه خدمات برشمرد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان خاطر نشان ساخت اعتقاد داریم که کارفرما نباید از تامین اجتماعی فاصله بگیرد و درکنار یکدیگر باید برای ارتقاء و رشد و بالندگی بیشتر تلاش کنیم و در این مسیر در حد ظرفیت و توان خود تکلیفمان را هموار نمودن مسیر تولید و رفع موانع از سر راه کارفرمایان میدانیم .

علی حسین نژاد با اشاره به سخنرانی یکی از مدیران ارشد سازمان بین المللی تامین اجتماعی ، با توجه به نوع پرداختها و دامنه تعهدات این سازمان درکشور افزود : ایشان در سخنان خود تامین اجتماعی ایران را سخاوتمندترین درجهان معرفی نمود که فارغ از برخی مبناهای دریافتی حق بیمه و بیشتر از الگوهای بین المللی به مخاطبین تعهدات میدهد .

در ادامه این نشست فعالان تشکل های کارفرمایی استان از اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن و کشاورزی ، خانه صنعت و معدن ، کانون کارفرمایی ، اتاق تعاون و انجمن کارآفرینان به بیان دیدگاهها و پیشنهادهای خود پرداختند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.