تاریخ انتشار : دوشنبه 31 خرداد 1400 - 19:25
کد خبر : 100646

تقدیر و قدردانی ، عاقل منش عضو شورای اسلامی شهر رشت از حضور پرشور مردم در انتخابات

تقدیر و قدردانی ، عاقل منش عضو شورای اسلامی شهر رشت از حضور پرشور مردم در انتخابات

جارستان: به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت – محمد حسن عاقل منش ، عضو شورای اسلامی شهر رشت از حضور پرشور مردم در انتخابات تقدیر و قدردانی کرد. متن پیام به شرح ذیل می باشد : به نام خدا َبا سلام و درود به ارواح طیبه شهیدان و امام

جارستان: به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت – محمد حسن عاقل منش ، عضو شورای اسلامی شهر رشت از حضور پرشور مردم در انتخابات تقدیر و قدردانی کرد.
متن پیام به شرح ذیل می باشد :
به نام خدا
َبا سلام و درود به ارواح طیبه شهیدان و امام شهدا و با آرزوی سربلندی و طول عمر برای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و با تبریک به ملت شریف و بزرگوار ایران به جهت خلق حماسه ای دیگر در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی، روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در ایران عزیز جاودانه شد.
مردم همچون همیشه با حضور آگاهانه و مسئولانه خود بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را مایوس کردند و با حضور باشکوه پای صندوقهای رای و با رای قاطع به آیت الله ابراهیم رئیسی سکان هدایت قوه مجریه را به دست با کفایت ایشان سپردند.
ضمن قدردانی و تکریم از این حضور و مشارکت جانانه و هدفمند مردم در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر روستا و با تبریک به جناب آقای رئیسی، توفیق روزافزون رئیس جمهور منتخب و اعضای منتخب شوراهای شهر و روستا را از خداوند بزرگ خواستارم.
و من الله التوفیق
محمد حسن عاقل منش
عضو شورای اسلامی شهر رشت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.