تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 خرداد 1400 - 19:12
کد خبر : 100634

سید امیر حسین علوی: مردم با مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح در صحنه انتخابات می توانند نقش سازنده و تاثیرگذار خود را در تعیین سرنوشت خویش به منصه ظهور برسانند

سید امیر حسین علوی: مردم با مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح در صحنه انتخابات می توانند نقش سازنده و تاثیرگذار خود را در تعیین سرنوشت خویش به منصه ظهور برسانند

جارستان: به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت – سید امیر حسین علوی، عضو شورای اسلامی شهر رشت با انتشار پیامی مردم را برای شرکت پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد دعوت کرد. متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انتخابات؛ ارزشمندترین دستاورد انقلاب اسلامی و تجلی عینی مشارکت

جارستان: به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت – سید امیر حسین علوی، عضو شورای اسلامی شهر رشت با انتشار پیامی مردم را برای شرکت پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد دعوت کرد. متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انتخابات؛ ارزشمندترین دستاورد انقلاب اسلامی و تجلی عینی مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود است.
انتخابات از برهه‌های مهم در دوران سیاسی کشور است و مشارکت از نتیجه انتخابات مهمتر است، چرا که مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران حاصل مشارکت گسترده اقشار گوناگون مردم است.
بنا به فرموده مقام معظم رهبری «در درجه اول، گسترش مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات اهمیت دارد. آبروی جمهوری اسلامی به انتخابات و حضور مردم در پای صندوقها رای و تاثیر یکایک مردم در انتخاب مدیران کشور است»
در مکتب حاج قاسم سلیمانی «ایران حرم است و هر رای دهنده یک مدافع حرم» بنابراین در انتخابات ۱۴۰۰ و در امتداد خون شهدا، رای دهندگان در انتخابات فردی اصلح را انتخاب نمایند.
اکنون که در آستانه ۲۸ خرداد ماه و در جلوه گاه عظیم مردم سالاری دینی یعنی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت هستیم، از آحاد مردم شریف و فرهیخته شهرستان رشت دعوت مینمایم در عمل به رهنمودهای ارزنده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) شرکت در انتخابات را نه‌ تنها به‌ عنوان یک وظیفه دینی و ملی، بلکه به‌عنوان حق قانونی برای تعیین سرنوشت فرض نموده و با حضور پرشور و آگاهانه در پای صندوقهای رای و انتخاب فرد اصلح، برگ زرین دیگری را در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی جهت دولتی مقتدر و ایرانی قوی رقم زنند.
سید امیر حسین علوی
عضو شورای اسلامی شهر رشت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.