تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 خرداد 1400 - 17:04
کد خبر : 100626

دعوت حجت جذب از مردم برای حضور پرشور در انتخابات

دعوت حجت جذب از مردم برای حضور پرشور در انتخابات

جارستان: به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت – عضو شورای اسلامی شهر رشت با صدور پیامی از مردم همیشه در صحنه شهر رشت درخواست کرد تا با حضور در پای صندوقهای رای همت و همبستگی خود را برای سرافرازی و سربلندی کشور به نمایش بگذارند. در متن این پیام

جارستان: به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت – عضو شورای اسلامی شهر رشت با صدور پیامی از مردم همیشه در صحنه شهر رشت درخواست کرد تا با حضور در پای صندوقهای رای همت و همبستگی خود را برای سرافرازی و سربلندی کشور به نمایش بگذارند.
در متن این پیام آمده است:
بسمه تعالی
انتخابات نماد بارزی از مردم سالاری دینی و مشارکت آگاهانه در تعیین سرنوشت خود و تقویت انسجام و وفاق ملی در نظام جمهوری اسلامی ایران است.
بی شک در معادلات بین المللی، حضور حداکثری پشتوانه نظام خواهد بود.
برگزاری باشکوه انتخابات، فرصتی برای تبلور اراده ملی و مظهر پویایی و بالندگی ملت همیشه سربلند ماست که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) علاج دردهای مزمن کشور در برگزاری پرشور انتخابات و حضور عمومی مردم و انتخاب اصلح و مناسب در انتخابات ریاست جمهوری است.
بی تردید مشارکت پرشور و شعور مردم پای صندوق های رأی پشتوانه های مردمی نظام را مستحکم تر و دشمنان نظام را مأیوس خواهد کرد و پویایی و صلابت ایران اسلامی را بیش از گذشته به جهانیان نشان خواهد داد.
اینجانب از عموم مردم شریف شهر رشت دعوت مینمایم تا در عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص شرکت آگاهانه در انتخابات با حضور در پای صندوقهای رای و انتخاب افرادی اصلح، شایسته و کارآمد، سرنوشت چهار سال آینده خود را رقم بزنند و برگ زرین و پر افتخار دیگری از شکوه و عظمت حضور مردم ایران را در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ثبت نمایند.
حجت جذب
عضو شورای اسلامی شهر رشت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.