تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تیر 1400 - 11:12
کد خبر : 100128

اجرای بیش از ۱۸۰ پروژه عمرانی توسط دهیاران رضوانشهر

اجرای بیش از ۱۸۰ پروژه عمرانی توسط دهیاران رضوانشهر

جارستان:فرماندار رضوانشهر گفت: دهیاران روستاهای بخش مرکزی و پره سر این شهرستان طی سال گذشته بیش از ۱۸۰ پروژه اجرا کردند. به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود قاسمی روز سه شنبه در آیین تجلیل از دهیاران نمونه این شهرستان، با تشکر از زحمات و تلاش های دهیاران در امر خدمت رسانی و عمران و آبادانی روستاها و پیگیری

جارستان:فرماندار رضوانشهر گفت: دهیاران روستاهای بخش مرکزی و پره سر این شهرستان طی سال گذشته بیش از ۱۸۰ پروژه اجرا کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود قاسمی روز سه شنبه در آیین تجلیل از دهیاران نمونه این شهرستان، با تشکر از زحمات و تلاش های دهیاران در امر خدمت رسانی و عمران و آبادانی روستاها و پیگیری مشکلات مردمی افزود: دهیاری ها از مظاهر مشارکت مردمی و برای تسهیل امور مردم هستند.

وی بیان کرد: دهیاران سفیران سازندگی و خدمتگزار در سطح روستاها هستند، مشکلات مردم را در بخش های مختلف پیگیری و مسئولیت اجرایی روستا را بر عهده دارند.

فرماندار رضوانشهر دهیاران را مهم ترین دست اجرایی مدیران دانست، گفت: دهیاران عزیز در همه امور و برنامه ها، یار و یاور مدیران اجرایی شهرستان هستند و در تقسیم بندی کارها، مهمترین و سنگین ترین امور همواره روی دوش آنها می باشد.

قاسمی بیان کرد: زنجیره مدیریت در کشور زمانی تکمیل می‌شود که کار مدیریت و نظارت بر امور از خود مردم آغاز شود و در همین راستا طی سال گذشته بیش از ۱۸۰ پروژه مختلف در زمینه های مختلف عمران روستایی، اعم از راه، پل، ایستگاه مسافر، بوستان روستایی، ساختمان دهیاری و غیره توسط دهیاران در سطح روستا های پره سر و بخش مرکزی اجرا و به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: انتخاب اعضای شوراها و دهیاران از بین مردم یکی از افتخارهای نظام در تایید مردم‌ سالاری است و به ‌واسطه آبادانی و توسعه روستاها، می‌توانند به بازگشت جمعیتو مهاجرت معکوس بیشتر امیدوار بود.

فرماندار رضوانشهر، واگذاری امور روستایی به مردم و تقویت مشارکت آنان از طریق اعمال مدیریت‌ های محلی را نقطه قوت نظام و کشور دانست و افزود: مهم‌ترین رسالت دهیاران و شهرداران، ایجاد منابع پایدار با استفاده از ظرفیت‌های محلی و تولید اشتغال به‌خصوص در روستاهاست.

فرماندار رضوانشهر در ادامه با اشاره به مشارکت بیش از ۸۸ درصدی مردم این شهرستان در انتخابات ۲۸ خرداد افزود: در انتخابات اخیر و با توجه به حجمه بسیار سنگین دشمنان مبنی بر ایجاد بی اعتمادی مردم نسبت به انتخابات، شاهد حضور بسیار خوب همه اقشار در این همه پرسی بودیم و مردم بار دیگر پایبندی خودشان را به آرمان های انقلاب اسلامی به اثبات رساندند.

شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و دو بخش بنام های مرکزی و پره سر در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و دارای ۷۹ دهیاری می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.