تاریخ انتشار : دوشنبه 14 تیر 1400 - 20:52
کد خبر : 100103

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان: اول مهر امسال را برای دانش‌آموزان در مدارس جشن حضوری می‌گیریم

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان: اول مهر امسال را برای دانش‌آموزان در مدارس جشن حضوری می‌گیریم

جارستان:مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: بیش از ۶۸ درصد آموزش ها از شبکه شاد انجام شده است و امیدواریم با واکسیناسیون عمومی، سال تحصیلی پیشرو به صورت حضوری آغاز شود. محمد رحمتی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان اظهار کرد: سال تحصیلی جاری با تلاش همه فرهنگیان و همکاری اولیا با

جارستان:مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: بیش از ۶۸ درصد آموزش ها از شبکه شاد انجام شده است و امیدواریم با واکسیناسیون عمومی، سال تحصیلی پیشرو به صورت حضوری آغاز شود.

محمد رحمتی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان اظهار کرد: سال تحصیلی جاری با تلاش همه فرهنگیان و همکاری اولیا با وجود بحران کرونا ویروس به نحو مطلوبی برگزار شد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان میزبان بیش از ۱۴ هزار نفر از دانش‌آموزان گیلانی در آزمون کنکور بود، افزود: امتحانات نهایی دانش‌آموزان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: ستاد ثبت‌نام در آموزش و پرورش فعال شده و قرار است طبق برنامه، سال تحصیلی آینده بدون دغدغه آغاز شود و هم اکنون روند ثبت نام در تمامی پایه‌ها جریان دارد.

رحمتی ادامه داد: امسال پیش بینی شده باید حدود ۲ هزار و ۸۵۰ نفر از نیروهای خود را برای فعالیت در سال جدید ساماندهی کنیم.

وی با اشاره به بی بدیل بودن آموزش حضوری دانش‌آموزان اضافه کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده برای آغاز روند واکسیناسیون، اول مهر امسال را به شکل حضوری برای دانش‌آموزان جشن خواهیم گرفت.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان اظهار کرد: طبق آمار اعلام شده در این جلسه، شبکه شاد با آموزش بیش از ۶۸ درصد دانش‌آموزان در سال تحصیلی، بالاترین و جامع ترین مرجع آموزش غیرحضوری محسوب می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.