تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1395 - 10:35
کد خبر : 9751

گیلان قهرمان مسابقات کشتی آزاد کشور در منطقه آزاد انزلی

گیلان قهرمان مسابقات کشتی آزاد کشور در منطقه آزاد انزلی

جارستان-کاپ قهرمانی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در منطقه آزاد انزلی به گیلان رسید. در مسابقات کشوری کشتی آزاد که در مرکز نمایشگاهی و همایش های بین المللی سازمان منطقه آزاد انزلی با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی،مدیرکل ورزش و جوانان،معاونین و مدیران این سازمان، پیشکسوتان و ورزشکاران استان،فرماندار بندر انزلی

جارستان-کاپ قهرمانی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در منطقه آزاد انزلی به گیلان رسید.

در مسابقات کشوری کشتی آزاد که در مرکز نمایشگاهی و همایش های بین المللی سازمان منطقه آزاد انزلی با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی،مدیرکل ورزش و جوانان،معاونین و مدیران این سازمان، پیشکسوتان و ورزشکاران استان،فرماندار بندر انزلی و نماینگان فدراسیون کشتی برگزار شد تیم کشتی آزاد گیلان با سرمربی گری فردین معصومی با نتیجه ۵ بر ۳ در مصاف با تیم قزوین به پیروزی رسید و قهرمان این دوره از رقابت ها شد.

مهندس رضا مسرور،رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان در مراسم اهدای مدال و  تجلیل از مقام آوران این دوره از مسابقات ضمن اهدای کاپ قهرمانی به تیم گیلان گفت: یکی از سیاست های سازمان منطقه آزاد انزلی توسعه زیر ساخت های ورزشی و ورزش در استان است و تاکنون مسابقات ورزشی شطرنج،کیک بوکسینگ، فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی، ورزش های آبی و دریایی و کشتی آزاد و فرنگی در سطوح بین المللی و ملی به میزبانی این منطقه برگزار شده که این اقدامات موجب کاهش ناهنجاری های اجتماعی و کمک به تقویت و ارتقای مهارت جوانان در رشته های ورزشی می شود  و برای سال آینده نیز مسابقات ورزشی مختلفی در سطح بین المللی در این منطقه برگزار خواهد شد.

در این دوره از مسابقات که از صدا و سیما به صورت زنده پخش می شد ۱۰ تیم در ۸ وزن حضور داشتند که در پایان تیم گیلان مقام نخست، تیم قزوین دوم و تیم خراسان رضوی مقام سوم را کسب کردند و نتایج انفرادی به شرح زیر بوده است.

در وزن ۵۷کیلوگرم روح الله نعمتیان از قم،علیرضا حاتمی از کیش و حسین رحمانی از قزوین به ترتیب مقامهای اول تا سوم را از آن خود کردند.

همچنین در وزن ۶۱کیلوگرم،محمد نامجو مطلق از گیلان، رضا قنبرزاده از خراسان رضوی و مهدی رحمتی از آذربایجان غربی به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.

سامان بهاری از قزوین،میثم حیدری از زنجان و هاشم مختاری از خراسان رضوی مقام های اول تا سوم وزن ۶۵کیلوگرم را به دست آورده و دروزن ۷۰کیلوگرم نیز مسعود کمر وند از استان مرکزی ، تیمور گنج علیها از قزوین و سجاد محمدی از قم حائز رتبه های برتر شدند.

در وزن ۷۴کیلوگرم سید علی موسوی از گیلان،یاشار کلوانی از آذربایجان غربی و محمد رستمی از قزوین به ترتیب اول تا سوم شدند و حنیف باقرزاده از آذربایجان غربی،اسماعیل محمودی از خراسان رضوی و علیرضا ربیعی از قم مقام های اول تا سوم وزن ۸۵کیلوگرم را از آن خود کردند.

همچنین حمید کمروند از مرکزی،امیرحسین میربابا شاهی از گیلان و هوشنگ کاظمی از آذربایجان غربی نفرات برتر  وزن ۹۷کیلوگرم بودند و در وزن ۱۲۵کیلوگرم نیز اکبر سبحانی از اردبیل،جعفر شمس ناطقی از گیلان و تورج صفایی از مرکزی حائز رتبه های برتر رشته آزاد رقابتهای کشتی کشور درمنطقه آزاد انزلی شدند.

به گزارش ایسنا،مسابقات کشوری کشتی در رشته های آزاد و فرنگی از ۲۲ آبان تا ۲۵ آبان در این منطقه برگزار شد

ایسنا منطقه گیلان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.