تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 فروردین 1400 - 18:27
کد خبر : 93423

جزییات تعطیلی ۲ هفته‌ای مشاغل در شهرهای قرمز و نارنجی

جزییات تعطیلی ۲ هفته‌ای مشاغل در شهرهای قرمز و نارنجی

جارستان به نقل از رکنا؛ دکتر حریرچی اعلام کرد مشاغل و اماکن شامل بوستان‌ها و مراکز تفریحی به طور کامل، پاساژهای سرباز و سربسته، بازارهای سرپوشیده، مراکز خرید و فروش بزرگ که اصطلاحا به آن‌ها مال می‌گویند و بازارهای موقت شامل بازارهای روز و محلی در شهرهای قرمز باید تعطیل شوند. او تاکید کرد همچنین

جارستان به نقل از رکنا؛ دکتر حریرچی اعلام کرد مشاغل و اماکن شامل بوستان‌ها و مراکز تفریحی به طور کامل، پاساژهای سرباز و سربسته، بازارهای سرپوشیده، مراکز خرید و فروش بزرگ که اصطلاحا به آن‌ها مال می‌گویند و بازارهای موقت شامل بازارهای روز و محلی در شهرهای قرمز باید تعطیل شوند.

او تاکید کرد همچنین مراکز شماره گذاری اتومبیل، آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، مراکز فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، مراکز فروش فرش، موکت و لوازم خانگی و حوله و پرده و مبلمان و لوستر و در و پنجره و تزیینات ساختمان، مراکز فروش کادویی، اسباب بازی، سرگرمی، لوازم‌التحریر، ظروف، کتاب، محصولات فرهنگی، مراکز فروش انواع پوشاک، کیف، کفش و …، آتلیه‌های عکاسی، آژانس‌های مشاور املاک، مراکز تهیه، توزیع و طبخ مواد غذایی شامل رستوران، کافی شاپ و… باید در شهرهای قرمز کلا تعطیل باشند و پذیرش مشتری نباید داشته باشند.

معاون کل وزارت بهداشت ادامه داد مراکز فروش ملزومات و تجهیزات بدنسازی و ورزشی، فروشندگان طلا و جواهر و…، فروش کالاهای دست دوم و سمساری و آموزشگاه‌های رانندگی و… همه در شهرهای قرمز باید تعطیل باشند.

مشاغلی که در شهرهای نارنجی باید تعطیل شوند

معاون کل وزارت بهداشت اعلام کرد لیست مشاغل گروه سه که در شهرهای نارنجی باید تعطیل باشند، شامل تالارهای پذیرایی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی، چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها هستند که در کل ساعات شبانه روز باید تعطیل باشند.

همچنین آموزشگاه‌های موسیقی و زبان با حضور ده نفر و بیشتر، موزه‌ها و تئاتر و مهدهای کودک باید در شهرهای نارنجی تعطیل شوند.

حریرچی گفت از مردم می‌خواهیم که به دستگاه‌های نظارتی از سوی سامانه‌ها موارد تخلف را اعلام کنند و دستگاه‌های مسئول هم حتما اعمال قانون خواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.