تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 فروردین 1400 - 10:38
کد خبر : 93396

ثبت نام قطعی حدود یک هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن در گیلان 

ثبت نام قطعی حدود یک هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن در گیلان 

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون مسکن و باز آفرینی اداره کل راه و شهرسازی گیلان گفت: از سه هزار و ۶۹۰ نفر متقاضی از حائزین شرایط در استان تا کنون حدود یک هزار نفر با افتتاح حساب در بانک مسکن وجه اولیه را واریز و ثبت نام شدگان قطعی محسوب می شوند. حسین کشاورز

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون مسکن و باز آفرینی اداره کل راه و شهرسازی گیلان گفت: از سه هزار و ۶۹۰ نفر متقاضی از حائزین شرایط در استان تا کنون حدود یک هزار نفر با افتتاح حساب در بانک مسکن وجه اولیه را واریز و ثبت نام شدگان قطعی محسوب می شوند.

حسین کشاورز روز چهارشنبه با بیان اینکه تاکنون در چهار مرحله، ۱۲ هزار و ۸۴۹ نفر در گیلان در سامانه اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند، اظهار داشت: بر اساس بررسی های صورت گرفته از این تعداد سه هزار و ۶۹۰ نفر واجد شرایط محسوب می شوند.

وی تصریح کرد: این طرح توسط دو کارگزار بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حال انجام و بر همین اساس؛ واحدهای در اختیار بنیاد مسکن هم اینک در مرحله فونداسیون است و تا پایان فروردین ماه پیمانکار خود را انتخاب می کند.

وی اضافه کرد: همچنین ستاد اجرایی فرمان امام برای ساخت چهار هزار و ۴۰۰ واحد در شهر رشت پیمانکار انتخاب کرده است ؛ ضمن آنکه پروانه ساختمانی سال گذشته از شهرداری دریافت شده و آماده برای آغاز عملیات اجرایی ساخت این واحدها می باشد.

کشاورز افزود: در صومعه سرا ساخت این واحدها در مرحله ستون و سقف، و در لنگرود و رودسر با قرار گرفتن زمین مورد نیاز در اختیار گروه ساخت کار در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد.

وی در ادامه به پرونده واحدهای مسکن مهر نیز اشاره و بیان کرد: حدود ۴۰ هزار واحد مسکن مهر که برعهده راه و شهرسازی بود ، ساخته شده و فقط حدود ۹۰۰ واحد دیگر از واحد های چهار جانبه باقی مانده است.

کشاورز با اشاره به اینکه واحدهای چهار جانبه در اختیار تعاونی ها هستند، اضافه کرد: واحدهای باقیمانده ممکن است به علت عدم تامین آورده از سوی مردم یا سوء استفاده برخی از مدیران این تعاونی ها هنوز تکمیل نشده باشد.

معاون مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی گیلان خاطرنشان کرد: حدود ۱۲۰ واحد دیگر مسکن مهر تا ماه آینده به بهره برداری می رسد ؛ ضمن آنکه اقدامات برای رفع مشکلات دیگر واحدها و تکمیل آنها نیز در حال انجام است.

گیلان با دو و نیم میلیون نفر جمعیت از پرتراکم ترین استان های کشور است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.